




Кроковий сервопривід з гальмом 2.5 Нм 57EBP105ALC-TF0B + DL57D кроковий двигун з енкодером і кроковий драйвер

Кроковий двигун 57EBP105ALC-TF0B і драйвер DL57D працюють як система замкнутого циклу. Дана збірка забезпечує високу швидкість відгуку на команду, відсутність ефекту коливання ротора в точці зупинки, низьку вібрацію, а так само високу точність роботи без пропуску кроків.
Застосування: фрезерні верстати, лазерні верстати, маркувальні машини, промислові швейні машини, монтажне обладнання тощо
Гібридний кроковий серводвигун 57EBP105ALC-TF0B з гальмом
57EBP105ALC-TF0B - 2-х фазний двигун з моментом утримання 2.5 Нм, який комбінує в собі властивості серво і крокового двигуна за рахунок встановленого енкодера (забезпечує точне позиціювання вала двигуна без пропуску кроків). Дана модель оснащена електромагнітним гальмом нормально замкнутим, який здатний зафіксувати вал при знеструмлених обмотках двигуна. Напруга живлення гальма становить 24 В постійного струму.
До переваг даної моделі можна віднести низький рівень шуму і нагріву під час роботи.
Максимально ефективну роботу 57EBP105ALC-TF0B забезпечує драйвер з підтримкою зворотного зв'язку DL57D. Двигун також можна підключати до звичайного драйверу, але тоді він буде працювати без точного контролю положення ротора.
Технічні характеристики двигуна:
Виробник: Times Brilliant
Модель: 57EBP105ALC-TF0B
Кількість фаз: 2
Напруга живлення двигуна: 24~48 В (постійний струм)
Напруга живлення гальма: 24 В (постійний струм)
Номінальний обертальний момент: 2.5 Нм
Момент утримання гальма: 2.5 Нм
Струм обмотки: 4 А
Опір обмоток: 0.5 Ом
Ізоляційний клас: В
Індуктивність: 1.8 мГн
Кутовий крок: 1.8°
Номінальна швидкість: 1000 об/хв
Максимальна швидкість: 2000 об/хв
Дозвіл енкодера: 1000 імп/об
Тип фланця: NEMA 23
Діаметр валу: 8 мм
Довжина кабелів: ~2 м
Робоча температура енкодера: <85 °С
Робоча температура навколишнього середовища: -10...+40 °С
Вологість навколишнього середовища: макс. 85% (без конденсату)
Вага: 2.0 кг
Кроковий серводрайвер DL57D
DL57D - високопродуктивний цифровий двофазний драйвер на основі новітнього DSP процесора з векторною технологією управління, який використовується для управління кроковим двигуном з зворотним зв'язком серії 42 або 57 (60).
За рахунок встановленого на валу двигуна високоточного оптичного інкрементального енкодера, драйвер отримує інформацію в режимі реального часу про положення ротора, що дає можливість пристрою забезпечити точне позиціювання.
Стабільна робота без пропуску кроків, швидка реакція на команди, зниження тепловиділення і вібрації двигуна роблять цю модель ідеальним варіантом для систем, в яких потрібні швидкісні пересування з мінімальним люфтом. Крім того, у разі коли двигун постійно перевантажений драйвер видає сигнал тривоги.
Пристрій побудований на базі DL57D є хорошим і більш дешевим аналогом зв'язки серводрайвер + серводвигун.
Особливості DL57D:
-
Підтримка крокових двигунів з енкодером серій 42 57 (60)
-
32-бітний DSP процесор з технологією векторного керування
-
Контроль позиції ротора за допомогою зворотного зв'язку для запобігання пропуску кроків
-
Світлодіодний цифровий дисплей на 4 символи
-
Оптично ізольовані входи / виходи
-
Забезпечення стабільного обертального моменту двигуна при навантаженні і високої швидкості обертання
-
Забезпечення плавного руху і низький рівень шуму двигуна
-
Швидкий відгук на команду
-
Захист від перевантаження по струму, перенапруги, перегріву, перевищення швидкості обертання та інше
-
Низька вартість у порівнянні з серводрайверами
Технічні характеристики драйвера:
Модель: DL57D
Кількість фаз: 2
Вхідна напруга: DC 24~80 В
Вихідний струм: 0~6 А
Струм логічного сигналу: 7~20 мА
Максимальний струм енкодера: 50 мА
Дозвіл енкодера: 1000 імп/об
Опір ізоляції: ≥500 МОм
Вібрація: ≤5.9 м/с2
Підтримувані сигнали: STEP/DIR або CW/CCW
Частота імпульсів вхідного сигналу: 0~200 кГц
Кількість режимів мікрокроку: 16 (максимум 51200 імп/об)
Спосіб охолодження: радіатор
Навколишнє середовище: уникати запиленості, масляного туману і агресивних газів
Робоча температура: ≤+50 °C
Температура повітря навколишнього середовища під час роботи: -10...+50 °C
Температура зберігання: -20...+80 °С
Вологість повітря під час роботи: 40-90 %
Вага: 300 г
- Намагайтеся не використовувати драйвер в місцях з пилом, олійними парами і агресивними газами
- Встановлюйте драйвер вертикально і далеко від джерел тепла. При необхідності встановіть додатковий вентилятор, щоб драйвер працював у безпечному діапазоні робочих температур
Габаритні розміри
Принципова схема інтерфейсу керуючого сигналу
Графік залежності обертального моменту від швидкості обертання
Тимчасова діаграма форми хвилі вхідного сигналу
Підключення живлення двигуна до драйвера
Призначення | Позначення | Колір | Опис |
Контакти підключення фаз двигуна | А+ | Білий | Фаза А двигуна |
А- | Зелений | ||
В+ | Синій | Фаза В двигуна | |
В- | Чорний | ||
Контакти підключення живлення | V+ | DC 24~80 В | |
V- |
Підключення енкодера
Позначення контакту | Колір | Примітка |
EB+ | Жовтий | - |
EB- | Зелений | |
EA+ | Чорний | |
EA- | Синій | |
VCC | Червоний | Живлення енкодера 5В |
EGND | Білий | Заземлення енкодера |
Підключення сигналів управління
Позначення | Опис |
PUL+ |
Вхідний сигнал кроку: у режимі одиночного імпульсу активний фронт імпульсу можна регулювати з допомогою меню драйвера (5-24 В - високий рівень, 0-0.5 - низький рівень). Для стабільної обробки сигналу його тривалість повинна бути не менше 2.5 мкс. У режимі подвійного імпульсу: за годинниковою стрілкою (CW).
|
PUL- | |
DIR+ |
Вхідний сигнал напрямку: у режимі одиночного імпульсу активний фронт імпульсу можна регулювати з допомогою меню драйвера (5-24 В - високий рівень, 0-0.5 - низький рівень). Щоб гарантувати надійну комутацію двигуна для сигналів високого/низького рівня сигнал напряму (DIR) повинен бути встановлений не менше ніж за 5 мкс до імпульсного сигналу (PUL). У режимі подвійного імпульсу: проти годинникової стрілки (CCW).
|
DIR- | |
ENA+ | Вхідний сигнал управління: цей сигнал використовується для включення / вимикання драйвера. Зазвичай залишається НЕ ПІДКЛЮЧЕНО (ВКЛЮЧЕНИЙ). |
ENA- | |
Pend+ | Сигнал завершення позиціювання: спрацьовує при досягненні двигуном зазначеного положення. |
Pend- | |
ALM+ | Сигнал помилки: активується при спрацьовуванні одного з видів захисту. |
ALM- |
Панель управління
Панель управління драйвером має 4 світлодіодних цифрових індикатора і 4 кнопки
Позначення | Опис функції |
![]() |
Вихід, скасування операції: використовується для повернення на попередню сторінку і завершення введення параметра |
![]() |
Використовується для зміни значення поточного параметру |
![]() |
Використовується для зміни значення поточного параметру |
![]() |
Вхід в режим зміни параметра, а також підтвердження зміни параметра (натисніть і утримуйте кнопку протягом 3 секунд) |
При переході на робочий режим кількість обертів двигуна відображається в реальному часі.
Коли двигун обертається тому, крайній лівий біт на дисплеї блимає.
При появі кількох аварійних сигналів, коди несправностей будуть мигати поперемінно.
Опис функцій параметрів
Драйвер надає користувачам 2 групи параметрів: P0 використовуються для установки стандартних значень параметрів (мікрокрок, струм у момент утримання, тип двигуна тощо); P1 використовуються для встановлення значень параметрів продуктивності приводу
Параметр | Назва | Діапазон параметрів | Опис |
P000 | Параметр управління | ~ |
Встановлення певного значення буде відповідати конкретній функції |
P001 | Вибір мікрокроку | SEt, 2~256 | 16 режимів стандартного мікрокроку, 1 режим довільного мікрокроку |
P002 | Вибір напрямку обертання двигуна | 0, 1 | Налаштування обертання двигуна вперед і назад |
Р003 | Вибір типу двигуна | 42, 57 | Підтримка двигунів з фланцем 42 57 (60) |
P004 | Граничне значення допуску положення | 1~9999 | Значення за замовчуванням 4000 |
P005 | Струм двигуна під час блокування | 0~100% | Значення за замовчуванням 50% |
P006 | Значення чисельника при вказівці редукції | Значення не може бути дорівнює 0, за замовчуванням - 1 | |
P007 | Значення знаменника при вказівці редукції | Значення не може бути дорівнює 0, за замовчуванням - 1 | |
P020 | Кількість вхідних імпульсів (перші 4 цифри) | ~ | Він використовується для відображення загальної кількості зовнішніх вхідних імпульсів і перегляду 4-х перших і других цифр з восьмизначного числа окремо |
P021 | Кількість вхідних імпульсів (другі 4 цифри) | ~ | |
P100 | Відсоток струму в робочому стані двигуна | 10~120% | Значення 100* |
P101 | Коефіцієнт пропорційності струмової петлі | 1~1000 |
Заводська установка, без можливості змін Значення за замовчуванням 115 |
P102 | Інтегральний коефіцієнт струмової петлі | 1~1000 |
Заводська установка, без можливості змін Значення за замовчуванням 45 |
P103 | Коефіцієнт демпфування струмової петлі | 1~1000 |
Заводська установка, без можливості змін Значення за замовчуванням 830 |
P104 | Коефіцієнт пропорційності контуру швидкості | 1~1000 | Значення за замовчуванням 65* |
P105 | Інтегральний коефіцієнт контуру швидкості | 1~1000 | Значення за замовчуванням 85* |
P106 | Масштабний коефіцієнт контуру положення | 1~1000 | Значення за замовчуванням 50* |
P107 | Коефіцієнт прямого зв'язку контуру швидкості | 1~100 | Значення за замовчуванням 95* |
P108 | Внутрішнє включення драйвера | 0,1 | Значення за замовчуванням 1* |
P109 | Коефіцієнт демпфування контуру швидкості | 1~100 | Значення за замовчуванням 15 |
Примітка. Заводські налаштування параметрів контуру струму, контуру швидкості та контуру положення є найкращим для двигуна, який постачається в комплекті. Як правило, це значення не потребують зміни, але, при необхідності, параметри, позначені знаком *, можуть бути змінені під керівництвом фахівця.
Параметр | Назва | Опис |
P104 | Коефіцієнт пропорційності контуру швидкості | Чим більше значення налаштування, тим вище посилення та жорсткість |
P105 | Інтегральний коефіцієнт контуру швидкості |
Чим менше встановлене значення, тим вище швидкість інтегрування і тим сильніша система чинить опір відхиленням. Чим більша жорсткість, тим менша ймовірність перерегулювання
|
P106 | Масштабний коефіцієнт контуру положення | Чим менше значення налаштування, тим вищий коефіцієнт посилення, тим вища жорсткість і швидше відстежується положення. Однак, якщо значення занадто мало, це може спричинити коливання або вібрацію двигуна |
P107 | Коефіцієнт прямого зв'язку контуру швидкості | Чим більше значення налаштування, тим вища швидкість стеження і вища жорсткість. Максимальне значення дорівнює 100 |
P111 | Точність позиціювання | За замовчуванням 1 похибка позиціювання становить ±1 імпульс. Чим більше значення, тим більша помилка позиціювання. При надмірному навантаженні більше значення може придушити резонанс |
P112 | Коефіцієнт резонансу | Значення за замовчуванням - 6. При тій же жорсткості, чим менше значення, тим коротший час позиціювання і тим легше буде досягти резонансу. Чим більше значення, тим більше часу позиціювання та менші шанси на резонанс |
Таблиця налаштування мікрокроку (параметр Р001)
Мікрокрок | SEt | 2 | 4 | 5 | 8 | 10 | 16 | 20 | 25 | 32 | 40 | 50 | 64 | 100 | 128 | 200 | 256 |
Примітка: 1. Коли процесор обчислює еквівалент імпульсу, використовуйте параметр мікрокроку × 200, щоб отримати значення мікрокроку в одиницях імп / об.
2. Якщо напрямок обертання двигуна не відповідає заданому, змініть значення параметра P002.
3. При виборі в параметрі P001 значення SEt мікрокрок приводу визначається змінними електронного редуктора (параметр Р006 і Р007). Він дозволяє встановити передатне число для двигуна.
Зміна параметрів
У режимі очікування натисніть та утримуйте кнопку «» протягом 3 секунд, щоб увійти в режим "P". Відобразиться перший параметр P001 (вибір мікрокроку). Натисніть клавіші «↓» та «↑», щоб прокрутити параметри. Наприклад, якщо вам потрібно змінити значення мікрокроку, у стані відображення P001 натисніть кнопку «
», щоб увійти до режиму зміни параметра. У той момент відображається поточне значення мікрокроку і для його зміни необхідно натиснути та утримувати кнопку «
» протягом 3 секунд. Коли поточне значення почне блимати кнопками «↓» та «↑», можна вибрати потрібний мікрокрок. Для збереження значення необхідно протягом 3 секунд утримувати кнопку «
». Після того, як значення перестане блимати можна натиснути кнопку «
» для повернення до попереднього меню.
Опис параметру Р000
P000 - це програмований параметр. Встановлення певного значення буде відповідати певній функції. За замовчуванням параметр дорівнює «0000»
Значення налаштування Р000 | Опис функції |
"1111" | Відновлення заводських значень параметрів за замовчуванням |
"0100" | Увімкнення вентилятора драйвера |
"0101" | Відображення швидкості двигуна в реальному часі (за умовчанням, коли увімкнено) |
"0102" | Відображення реального часу напруги внутрішньої шини постійного струму приводу |
"0103" | Відображення значення внутрішньої температури приводу у реальному часі |
"0104" | Відображення помилки положення у реальному часі |
"0105" | Відображення дати виробництва драйвера |
"0106" | Відображення історії збоїв накопичувача, № 1 – це останній збій |
"0200" | Перехід драйвера в режим самотестування |
Примітка. Для переведення приводу в режим самотестування необхідно для параметра P000 встановити значення «0200». Швидкість двигуна за умовчанням становить 60 об/хв. Клавішами «↓» і «↑» можна зменшувати або збільшувати швидкість (діапазон швидкості становить -300...+ 300 об/хв). Дисплей відображатиме швидкість двигуна в режимі реального часу. Скасувати тестовий режим можна кнопкою «».
Опис параметру Р110
P110 - це налаштування рівня порту введення-виводу. Значення параметра за замовчуванням «0000»
1 біт | Вибір рівня ENA | 0: дозвіл зовнішнього низького рівня; 1: роздільна здатність зовнішнього високого рівня |
2 біт | Вибір рівня PUL | 0: запуск заднім фронтом; 1: запуск по передньому фронту |
3 біт | Вибір рівня Pend | 0: високий опір, низький опір на місці; 1: низький опір, високий опір на місці |
4 біт | Вибір рівня ALM | 0: нормальний високий опір, низький опір – несправність; 1: нормальний низький опір, високий опір – несправність |
Опис параметру Р203
Коли двигун оснащений гальмом, сигнал гальма керується вихідним контактом аварійної сигналізації ALM
Параметр | Значення | Опис |
Р203 |
0 | Вивід ALM визначається лише як вихід аварійної сигналізації (не підключений до гальма) |
200 | Вивід ALM підключений до гальмівного сигналу, і після того, як вихід PWM драйвера стане нормальним, гальмо буде відпущено (200 означає 200 мс) |
Спосіб підключення двигуна з гальмом: Гальмівна котушка генеруватиме відносно великий імпульсний струм під час роботи, тому, якщо гальмівна котушка безпосередньо підключена до вихідного порту драйвера, це призведе до пошкодження оптичного з'єднувача вихідного порту драйвера. У цьому випадку реле має використовуватися як реле управління. Оскільки і гальмівна котушка, і реле котушка є індуктивними навантаженнями (рекомендується додати зворотний діод). Як діод може бути звичайний випрямний діод (наприклад, IN4007). Крім того, полярність діода не повинна змінюватись. Рекомендується використовувати твердотільні реле без додаткових діодів. Переваги твердотільних реле: швидка швидкість відгуку, відсутність необхідності додавати діоди та відсутність звуку при включенні та вимкненні.
Схема підключення реле
Опис параметру Р204
Налаштування режиму керування драйвером P204 після помилки, значення за замовчуванням - 0
Параметр | Значення | Опис |
Р204 | 0 | Значення за замовчуванням після сигналу помилки драйвер відключає вихід ШІМ і не керує двигуном |
1 | Після спрацьовування драйвера він виводить ШІМ для керування двигуном із постійним струмом. Після 3 с струм поступово зменшується, і вихід ШІМ зупиняється через 0.3 с. | |
2 | Після того, як драйвер подасть сигнал тривоги, він видає ШІМ для керування двигуном з постійним струмом. Після 3 секунд система скидає помилку і перезапускається. Якщо після дворазового очищення несправності все ще залишаються, перезапуск не виконується |
Примітка. При виникненні аварійного сигналу перевантаження струму вихід ШІМ припиняється, якщо встановлено якесь значення. Коли P204 встановлений на 1, в системі виникає аварійний сигнал, що відрізняється від 01, і привід не відпускає двигун відразу, що може запобігти ризику удару деталі через інерцію.
Код аварійного сигналу приводу
Якщо у приводі є аварійний сигнал несправності, відповідний код помилки блиматиме на дисплеї. Якщо виникло кілька аварійних сигналів, вони відображатимуться по черзі
Код помилки | Назва | Опис |
Er 01 | Перевантаження струмом | Занадто великий струм двигуна |
Er 02 | Перевищення швидкості | Швидкість двигуна перевищує максимальне граничне значення (максимум 3000 об/хв) |
Er 03 | Розташування за межами допуску | Значення лічильника відхилення положення перевищує встановлене значення, і коли P004 встановлено на 0, система не виконуватиме виявлення виходу положення за межі допуску |
Er 04 | Перегрів приводу | Температура приводу перевищує значення (максимум +80 °C) |
Er 05 | Напруга постійного струму | Вхідна напруга головного ланцюга перевищує встановлене значення |
Er 06 | Помилка EPROM | Помилка читання та запису EPROM |
Er 07 | Помилка енкодера | Помилка підключення енкодера |
Er 08 | Несправність підключення двигуна | Електропроводка двигуна неправильна або двигун вимкнено |
Налаштування режиму руху
За допомогою параметра P200 можна встановити три режими роботи
Параметр | Значення | Опис |
Р200 | 0 | Режим повністю замкнутого контуру (позиційний режим) |
1 | Швидкісний режим | |
2 | Режим замкнутого контуру кута потужності (режим положення) |
Після налаштування параметрів привід необхідно перезавантажити, щоб налаштування набули чинності
Режим повністю замкнутого контуру
Коли P200 встановлено на «0», цей режим має струмовий контур, контур швидкості та контур керування положенням
Швидкісний режим
Коли P200 встановлений на "1", привід працює у швидкісному режимі. Параметри P201 та P202 дійсні. P201 встановлює швидкість двигуна (об/хв). P202 встановлює час прискорення та уповільнення (мс)
PUL | DIR | Опис |
0 | 0 | Двигун перестає працювати |
0 | 1 | Двигун працює відповідно до швидкості, встановленої P201, і пряме та зворотне обертання можна змінити за допомогою PUL/DIR (P002 може змінити напрям) |
1 | 0 | |
1 | 1 | Двигун перестає працювати |
Режим замкнутого контуру кута потужності
Коли P200 встановлений на "2", привід працює в режимі замкнутого контуру кута потужності
Параметр | Назва | Опис |
Р104 | Коефіцієнт пропорційності контуру швидкості | Значення за замовчуванням - 10. Чим більше значення, тим повільніша швидкість відгуку контуру положення і тим слабша жорсткість |
Р105 | Інтегральний коефіцієнт контуру швидкості | В режимі 2 даний параметр не використовується |
Р106 | Масштабний коефіцієнт контуру положення | За замовчуванням - 25. Чим більше значення, тим повільніше швидкість відгуку контуру положення і тим слабша жорсткість |
Р107 | Коефіцієнт прямого зв'язку контуру швидкості | В режимі 2 даний параметр не використовується |
Увага! Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію, інструкцію, зовнішній вигляд, а також технічні характеристики виробу без попереднього повідомлення покупця. Як наслідок, інформація щодо товару на сайті може відрізнятися від тієї, яка вказана на пристрої або в посібнику користувача. Будь ласка, будьте уважні під час під'єднання обладнання.
Переконливе прохання, у разі виникнення складнощів із під'єднанням звертатися до технічного фахівця компанії CNCPROM (контакти вказані на сайті)
Неправильне під'єднання дротів енкодера може призвести до пошкодження як самого енкодера, так і драйвера
Драйвер DL57D обладнаний портом RS232, однак вносити зміни в параметри драйвера за допомогою ПЗ не можна (всі оптимальні параметри вшиті в плату драйвера виробником).
Компанія не несе відповідальності за працездатність пристрою в разі програмної зміни користувачем заводських налаштувань!
-
Кроковий серводвигун 57EBP105ALC-TF0B
-
Кроковий серводрайвер DL57D
Імпульсний блок живлення S-350-48, 48 V, 7.3 А, 350 W
Кутовий кронштейн КД типу NEMA23
Установлювальний блок крокового двигуна NEMA23
Установлювальний блок крокового двигуна NEMA23, пластик
Редуктор для крокового двигуна PX57N006S0 (1:6) NEMA 23
Редуктор для крокового двигуна PX57N010S0 (1:10) NEMA 23
Дивіться всі наші оголошення
- Каталог товарів
- Верстати
- Оснастка для верстатів
- Системи охолодження та вентиляції
- Контролери
- Електродвигун
- Драйвери крокового двигуна
- Драйвери та крокові двигуни з енкодером
- Серводвигуни із серводрайверами
- Блоки живлення
- Шпинделі
- Інвертори
- Пульти ручного керування та DSP контролери
- Датчики, кнопки, роз'єми, кабелі, мікросхеми, фільтри
- Лінійні напрямні та підшипники
- Передачі
- Системи змащення напрямних і передач
- Механіка
- Гнучкі муфти
- Гнучкий кабель-канал (кабелеукладач)
- Фрези
- Алюмінієвий профіль
- Пневматика
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Тип серводвигуна | Синхронний |
Кількість фаз | 2 |
Напруга | 48 В |
Тип зворотного зв'язку | Енкодер |
Номінальна частота обертання валу | 1000 об/хв |
Максимальна частота обертання валу | 2000 об/хв |
Номінальний струм | 4 А |
Матеріал корпусу | Метал |
Стан | Новий |
Тип комплектуючого | Кроковий сервопривід з зворотним зв'язком |
Кількість в упаковці | 1 комплект |
Вага комплекту | 2.3 кг |
Додаткові характеристики | |
Кут повороту | 1.8 град. |
Захист від перевантажень | Так |
Захист від перегріву | Так |
Габаритні розміри | |
Діаметр вала | 8 мм |
Кроковий серводрайвер | |
Опір ізоляції | ≥500 МОм |
Вихідний струм | 0.4~4 А |
Робоча температура | ≤+50 °C |
Спосіб охолодження | радіатор |
Дозвіл енкодера | 1000 імп/про |
Модель | DL57D |
Температура зберігання | -20...+80 °С |
Вхідна напруга | DC 24~80 В |
Струм логічного сигналу | 7~20 мА |
Підтримувані сигнали | STEP/DIR або CW/CCW |
Навколишнє середовище | уникати запиленості, масляного туману і агресивних газів |
Вібрація | ≤5.9 м/с2 |
Температура повітря навколишнього середовища під час роботи | -10...+50 °C |
Частота імпульсів вхідного сигналу | 0~200 кГц |
Вологість повітря під час роботи | 40-90 % |
Вага | 300 г |
Максимальний струм енкодера | 50 мА |
Кількість режимів микрошага | 16 (максимум 51200 імп/про) |
Кроковий серводвигун | |
Напруга живлення двигуна | 24~48 В (постійний струм) |
Номінальний крутний момент | 2.5 Нм |
Номінальна швидкість | 1000 об/хв |
Максимальна швидкість | 2000 об/хв |
Вологість навколишнього середовища | макс. 85% (без конденсату) |
Тип фланця | NEMA 23 |
Індуктивність | 1.8 мГн |
Робоча температура навколишнього середовища | -10...+40 °С |
Вага | 2.0 кг |
Ізоляційний клас | В |
Робоча температура енкодера | <85 °С |
Струм обмотки | 4 А |
Опір обмоток | 0.5 Ом |
Довжина кабелів | ~2 м |
Напруга живлення гальма | 24 В (постійний струм) |
Момент утримання гальма | 2.5 Нм |
Користувальницькі характеристики | |
Крутний момент (Нм) | 2.5 |
- Ціна: 5 518 ₴
- Немає в наявності
- Код: 12-610
5 518 ₴
- +380 (99) 100-30-30Прийом замовлень - Vodafone
- +380 (73) 100-30-30Прийом замовлень - Lifecell
- +380 (96) 665-71-06Прийом замовлень - Київстар
- Понеділок09:0018:00
- Вівторок09:0018:00
- Середа09:0018:00
- Четвер09:0018:00
- Пʼятниця09:0018:00
- Субота10:0016:00
- НеділяВихідний