




Цифровий кроковий серводрайвер з дисплеєм DL57D для крокового двигуна з енкодером серій 42 і 57 (60)
Цифровий кроковий серводрайвер з дисплеєм DL57D для крокового двигуна з енкодером серій 42 і 57 (60), драйвер двофазного крокового двигуна з зворотним зв'язком
DL57D - цифровий двофазний високопродуктивний драйвер на основі новітнього 32-бітного процесора з векторною технологією керування, який використовується для керування кроковим двигуном зі зворотним зв'язком серій 42 і 57 (60).
Завдяки встановленому на валу двигуна високоточного оптичного інкрементального енкодера, драйвер отримує інформацію в режимі реального часу про положення ротора, що дає змогу пристрою забезпечити точне позиціювання.
Швидка реакція на команди, стабільна робота без пропуску кроків, зниження тепловиділення та вібрації двигуна роблять цю модель ідеальним варіантом для систем, у яких потрібні швидкісні пересування з мінімальним люфтом. Крім того, у разі, коли двигун постійно перевантажений драйвер видає сигнал тривоги.
Привод побудований на базі DL57D є гарним і дешевшим аналогом зв'язки серводрайвер + серводвигун.
Застосування: гравіювальні та лазерні верстати, плоттери, обладнання для автоматичних складок, монтажне обладнання й т. д.
Особливості:
-
32-бітний процесор з технологією векторного керування
-
Підтримка крокових двигунів з енкодером серій 42 і 57 (60)
-
Контроль позиції ротора за допомогою зворотного зв'язку для запобігання пропуску кроків
-
Технологія керування струмом для зменшення нагрівання двигуна
-
Забезпечення стабільного крутного моменту двигуна під час навантаження та високої швидкості обертання
-
Забезпечення низького рівня шуму двигуна
-
Швидке реагування на команди
-
Оптично ізольовані входи/виходи
-
Налаштування згладжування імпульсу для плавнішого руху
-
Світлодіодний цифровий дисплей на 4 символи
-
Захист від перевантаження за струмом, перенапруги, перегрівання, перевищення швидкості обертання та інше
-
Низька вартість проти серводрайверів
Технічні характеристики:
Модель: DL57D
Тип відповідного двигуна: кроковий двигун з енкодером серій 42 і 57 (60)
Кількість фаз: 2
Вхідна напруга: DC 24~80 В
Вихідний струм: 0~6 А
Струм логічного сигналу: 7~20 мА
Максимальний струм енкодера: 50 мА
Роздільна здатність енкодера: 1000 імп/об
Опір ізоляції: ≥500 МОм
Вібрація: ≤5.9 м/с2
Підтримувані сигнали: STEP/DIR або CW/CCW
Частота імпульсів вхідного сигналу: 0~200 кГц
Кількість режимів мікрокроку: 16 (максимум 51200 імп/об)
Спосіб охолодження: радіатор
Окружне середовище: уникати запиленості, оливного туману й агресивних газів
Робоча температура: ≤+50 °C
Температура повітря довкілля під час роботи: -10...+50 °C
Температура зберігання: -20...+80 °С
Вологість повітря під час роботи: 40-90 %
Вага: 300 г
Стан: новий
Гарантійний термін: 3 місяці
Корисна порада!
- Встановлюйте драйвер вертикально та далеко від джерел тепла. За потреби встановіть вентилятор, щоб драйвер працював у надійному діапазоні робочих температур
Габаритні розміри
Принципова схема інтерфейсу керівного сигналу
Тимчасова діаграма форми хвилі вхідного сигналу
Під'єднання живлення та двигуна до драйвера
Призначення | Позначення | Опис |
Контакти під'єднання фаз двигуна | А + | Фаза А двигуна |
А + | ||
В + | Фаза у двигуні | |
В - | ||
Контакти під'єднання живлення | V+ | DC 24~80 В |
V- |
Під'єднання енкодера
Позначення контакту | Примітка |
EB+ | Вхід каналу енкодера В+ |
EB- | Вхід каналу енкодера В- |
EA+ | Вхід каналу енкодера A+ |
EA- | Вхід каналу енкодера A- |
VCC | Живлення енкодера 5 В |
EGND | Заземлення енкодера |
Під'єднання сигналів керування
Позначення | Опис |
PUL+ |
Вхідний сигнал кроку: в режимі одиничного імпульсу активний фронт імпульсу можна регулювати за допомогою меню драйвера (5-24 В — високий рівень, 0-0.5 В — низький рівень). Для стабільного оброблення сигналу його тривалість має бути не менш ніж 2.5 мкс. У режимі подвійного імпульсу: за годинниковою стрілкою (CW).
|
PUL- | |
DIR+ |
Вхідний сигнал напрямку: в режимі одиничного імпульсу активний фронт імпульсу можна регулювати за допомогою меню драйвера (5-24 В — високий рівень, 0-0.5 В — низький рівень). Щоб гарантувати надійну комутацію двигуна для сигналів високого/низького рівня сигнал напрямку (DIR) має бути встановлений не менш ніж за 5 мкс до імпульсного сигналу (PUL). У режимі подвійного імпульсу: проти годинникової стрілки (CCW).
|
DIR- | |
ENA+ | Вхідний сигнал керування: цей сигнал використовується для увімкнення/вимикання драйвера. Зазвичай залишається НЕ ПІД'ЄДНАНИЙ (ВІМК). |
ENA- | |
Pend+ | Сигнал завершення позиціювання: спрацьовує у разі досягнення двигуном зазначеного положення. |
Pend- | |
ALM+ | Сигнал помилки: активується під час спрацьовування одного з різновидів захисту. |
ALM- |
Панель керування
Панель керування драйвером має 4 світлодіодні цифрові індикатори та 4 кнопки
Позначення | Опис функції |
![]() |
Вихід, скасування операції: використовується для повернення на попередню сторінку та завершення введення параметра |
![]() |
Використовується для зміни значення поточного параметра |
![]() |
Використовується для зміни значення поточного параметра |
![]() |
Вхід у режим зміни параметра, а також підтвердження зміни параметра (натисніть і утримуйте кнопку впродовж 3 секунд) |
Під час переходу в робочий режим кількості обертів двигуна зображується в реальному часі.
Коли двигун обертається назад, крайній лівий біт на дисплеї блимає.
У разі появи кількох аварійних сигналів, коди несправностей блиматимуть поперемінно.
Опис функцій параметрів
Драйвер надає користувачам 2 групи параметрів: P0 використовуються для встановлення стандартних значень параметрів (мікрокрок, струм у момент утримання, тип двигуна тощо); P1 використовуються для встановлення значень параметрів продуктивності приводу
Параметри | Назва | Діапазон параметрів | Опис |
P000 | Параметри керування | ~ |
Встановлення певного значення відповідатиме конкретній функції |
P001 | Вибір мікрокроку | SEt, 2~256 | 16 режимів стандартного мікрокроку, 1 режим довільного мікрокроку |
P002 | Вибір напрямку обертання двигуна | 0, 1 | Налаштування обертання двигуна вперед і назад |
P003 | Вибір типу двигуна | 42, 57 | Підтримка двигунів із фланцем 42 і 57 (60) |
P004 | Граничне значення допуску положення | 1~9999 | Значення за замовчуванням 4000 |
P005 | Струм двигуна під час блокування | 0~100% | Значення за замовчуванням 50% |
P006 | Значення обчислювача у разі позначення редукції | Значення не може бути рівне 0, стандартно — 1 | |
P007 | Значення знаменника у разі виявлення редукції | Значення не може бути рівне 0, стандартно — 1 | |
P020 | Кількість вхідних імпульсів (перші 4 цифри) | ~ | Він використовується для зображення загальної кількості зовнішніх вхідних імпульсів і перегляду 4-х перших і других цифр із восьмизначного числа окремо |
P021 | Кількість вхідних імпульсів (другі 4 цифри) | ~ | |
P100 | Відсоток струму в робочому стані двигуна | 10~120% | Значення за замовчуванням 100* |
P101 | Коефіцієнт пропорційності струмової петлі | 1~1000 |
Заводська установка, без можливості змін Значення за замовчуванням 115 |
P102 | Інтегральний коефіцієнт струмової петлі | 1~1000 |
Заводська установка, без можливості змін Значення за замовчуванням 45 |
P103 | Коефіцієнт демпфування струмової петлі | 1~1000 |
Заводська установка, без можливості змін Значення за замовчуванням 830 |
P104 | Коефіцієнт пропорційності контуру швидкості | 1~1000 | Значення за замовчуванням 65* |
P105 | Інтегральний коефіцієнт контуру швидкості | 1~1000 | Значення за замовчуванням 85* |
P106 | Масштабний коефіцієнт контуру положення | 1~1000 | Значення за замовчуванням 50* |
P107 | Коефіцієнт прямого зв'язку контуру швидкості | 1~100 | Значення за замовчуванням 95* |
P108 | Внутрішнє вмикання драйвера | 0,1 | Значення за замовчуванням 1* |
P109 | Коефіцієнт демпфіювання контуру швидкості | 1~100 | Значення за замовчуванням 15* |
P110 | Налаштування вхідної та вихідної рівнів | 0000~1111 | Значення за замовчуванням 0000 |
P111 | Точність позиціювання | 1~50 | За замовчуванням 1, похибка позиціювання ± 1 імпульс |
P112 | Коефіцієнт резонансу | 1~12 | Значення за замовчуванням — 6 |
P200 | Вибір режиму роботи | 0, 1, 2 | Значення за замовчуванням — 0 |
P201 | Встановлення швидкості | 1~3000 |
Швидкісний режим, швидкість руху об/хв Значення за замовчуванням — 60 |
P202 | Час розгону та гальмування | 100 мс | Швидкісний режим, час розгону та уповільнення, мс |
P203 | Початок руху із затримкою | - | За замовчуванням 0 |
P204 | Режим керування після помилки | 0, 1, 2 | За замовчуванням 0 |
Примітка. Заводські параметри параметрів контуру струму, контуру швидкості та контуру положення є найкращими. Зазвичай, ці значення не потребує зміни, але за потреби параметри, відзначені знаком *, можуть бути змінені під керівництвом фахівця.
Параметри | Назва | Опис |
P104 | Коефіцієнт пропорційності контуру швидкості | Чим більше значення налаштування, тим вище посилення і жорсткість |
P105 | Інтегральний коефіцієнт контуру швидкості |
Чим менше встановлене значення, тим вища швидкість інтегрованості й тим сильніша система чинить опір відхиленням. Чим більша жорсткість, тим менша ймовірність регулювання |
P106 | Масштабний коефіцієнт контуру положення | Чим менше значення налаштування, тим вищий коефіцієнт посилення, тим вища жорсткість і швидше відстежується положення. Однак, якщо значення занадто мало, це може викликати коливання або вібрацію двигуна |
P107 | Коефіцієнт прямого зв'язку контуру швидкості | Чим більше значення налаштування, тим вища швидкість стеження та вища жорсткість. Максимальне значення дорівнює 100 |
P111 | Точність позиціювання | За замовчуванням 1, похибка позиціювання становить ±1 імпульс. Чим більше значення, тим більша помилка позиціювання. За занадто великого навантаження більше значення може заглушити резонанс |
P112 | Коефіцієнт резонансу | Значення за замовчуванням — 6. За тієї ж жорсткості, чим менше значення, тим коротший час позиціювання й тим легше буде домогтися резонансу. Чим більше значення, тим більший час позиціювання та менші шанси на резонанс |
Таблиця налаштування мікрокроку (параметр Р001)
Мікрокрок | SEt | 2 | 4 | 5 | 8 | 10 | 16 | 20 | 25 | 32 | 40 | 50 | 64 | 100 | 128 | 200 | 256 |
Примітка: 1. Коли процесор обчислює еквівалент імпульсу, використовуйте параметри мікрокроку × 200, щоб отримати значення мікрокроку в одиницях імп / об.
2. Якщо напрямок обертання двигуна не відповідає заданому, змініть значення параметра P002.
3. Під час вибору в параметрі P001 значення SEt, мікрокрок привода визначається змінними електронного редуктора (параметр Р006 і P007). Він дає змогу встановити передавальне число для двигуна.
Зміна параметрів
У режимі очікування натисніть і утримуйте кнопку «» упродовж 3 секунд, щоб увійти в режим налаштування параметрів "P". Відтвориться перший параметр P001 (вибір мікрокроку). Натисніть клавіші «↓» і «↑» для прокручування параметрів. Наприклад, якщо вам потрібно змінити значення мікрокроку, у стані зображення P001 натисніть кнопку «
», щоб увійти в режим зміни параметра. В той момент зображується поточне значення мікрокроку і для його зміни необхідно натиснути та утримувати кнопку «
» упродовж 3 секунд. Коли поточне значення почне блимати кнопками «↓» і «↑» можна вибрати потрібний мікрокрок. Для збереження значення необхідно упродовж 3 секунд утримувати кнопку «
». Після того як значення перестане блимати, можна натиснути кнопку «
» для повернення в попереднє меню.
Опис параметра Р000
P000 — це програмований параметр. Встановлення певного значення відповідатиме певній функції. Стандартно параметр дорівнює «0000»
Значення налаштування параметра Р000 | Опис функції |
"1111" | Відновлення заводських значень параметрів за замовчуванням |
"0100" | Увімкнення вентилятора драйвера |
"0101" | Показ швидкості двигуна в реальному часі (за замовчуванням, коли привод увімкнений) |
"0102" | Відтворення в реальному часі напруги внутрішньої шини постійного струму приводу |
"0103" | Зображення значення внутрішньої температури приводу в реальному часі |
"0104" | Показування помилки положення в реальному часі |
"0105" | Зображення дати виробництва драйвера |
"0106" | Відтворення історії збоїв накопичувача, No1 — це останній збій |
"0200" | Перехід драйвера в режим самотестування |
Примітка. Для переведення приводу в режим самотестування необхідно для параметра P000 встановити значення «0200». Швидкість двигуна типово становить 60 об/хв. Клавішами «↑» і «↑» можна зменшувати або збільшувати швидкість (діапазон швидкості становить -300...+300 об/хв). Дисплей відтворюватиме швидкість двигуна в режимі реального часу. Скасовування тестового режиму можна клавішею «».
Опис параметра Р110
P110 — це налаштування рівня порту введення-виведення. Значення параметра за замовчуванням «0000»
1 біт | Вибір рівня ENA | 0: роздільна здатність зовнішнього низького рівня; 1: роздільна здатність зовнішнього високого рівня |
2 біт | Вибір рівня PUL | 0: запуск по задньому фронту; 1: запуск по передньому фронту |
3 біт | Вибір рівня Pend | 0: високий опір, низький опір на місці; 1: низький опір, високий опір на місці |
4 біт | Вибір рівня ALM | 0: нормальний високий опір, низький опір — несправність; 1: нормальний низький опір, високий опір — несправність |
Опис параметра Р203
Коли двигун обладнаний гальмом, сигнал гальма керується вихідним контактом аварійної сигналізації ALM
Параметри | Значення | Опис |
Р203 |
0 | Виведення ALM визначається тільки як вихід аварійної сигналізації (не під'єднаний до гальма) |
200 | Виведення ALM під'єднане до гальмівного сигналу, і після виходу PWM драйвера стане нормальним, гальмо буде відпущене (200 означає 200 мс) |
Спосіб під'єднання двигуна з гальмом:
Гальмівна котушка генеруватиме порівняно великий імпульсний струм під час роботи, тому, якщо гальмівна котушка безпосередньо під'єднана до вихідного порту драйвера, це призведе до пошкодження оптичного з'єднувача вихідного порту драйвера. У цьому разі реле має використовуватися як реле керування. Оскільки й гальмівна котушка, і котушка реле є індуктивними навантаженнями, рекомендується додати зворотний діод. Як діода може бути звичайний випрямляючий діод (наприклад, IN4007). Крім того, полярність діода не має змінюватися. Рекомендується використовувати твердотільні реле без додаткових діодів. Переваги твердотільних реле: швидка швидкість відгуку, немає потреби додавати діоди та немає звуку під час увімкнення та вимкнення.
Схема під'єднання реле
Опис параметра Р204
Налаштування режиму керування драйвером P204 після помилки, значення за замовчуванням — 0
Параметри | Значення | Опис |
Р204 | 0 | Значення за замовчуванням, після сигналу помилки драйвер вимикає вихід ШІМ і не керує двигуном |
1 | Після спрацьовування драйвера він виводить ШІМ для керування двигуном із постійним струмом. Після 3 з струм поступово зменшується, і вихід ШІМ зупиняється через 0.3 с. | |
2 | Після того, як драйвер подасть сигнал тривоги, він видає ШІМ для керування двигуном із постійним струмом. Після 3 секунд система скидає помилку та перезапускається. Якщо після дворазового очищення несправності все ще залишаються, перезапуск не виконується |
Примітка. У разі виникнення аварійного сигналу перевантаження за струмом вихід ШІМ припиняється, якщо встановлено будь-яке значення. Коли P204 встановлений на 1, у системі виникає аварійний сигнал, що відрізняється від 01, і привод не відпускає двигун відразу, що може запобігти ризику удару деталі через інерцію.
Код аварійного сигналу приводу
Якщо в приводі є аварійний сигнал несправності, відповідний код помилки блиматиме на дисплеї. Якщо виникло кілька аварійних сигналів, вони будуть відбиватися за чергою
Код помилки | Назва | Опис |
Er 01 | Перевантаження струмом | Занадто великий струм двигуна |
Er 02 | Перевищення швидкості | Швидкість двигуна перевищує максимальне граничне значення (максимум 3000 об./хв) |
Er 03 | Розташування за межами допуску | Значення лічильника відхилення положення перевищує встановлене значення, і коли P004 встановлений на 0, система не виконуватиме виявлення виходу положення за межі допуску |
Er 04 | Перегрівання привода | Температура привода перевищує встановлене значення (максимум +80 °C) |
Er 05 | Перенапруження постійного струму | Вхідна напруга головного ланцюга перевищує встановлене значення |
Er 06 | Помилка EPROM | Помилка читання й запису EPROM |
Er 07 | Помилка енкодера | Помилка під'єднання енкодера |
Er 08 | Несправність під'єднання двигуна | Електропроводка двигуна неправильна або двигун вимкнений |
Налаштування режиму руху
За допомогою параметра P200 можна встановити три режими роботи
Параметри | Значення | Опис |
Р200 | 0 | Режим повністю замкнутого контуру (позиційний режим) |
1 | Швидкісний режим | |
2 | Режим замкнутого контуру кута потужності (режим положення) |
Після налаштування параметрів привод необхідно перезавантажити, щоб параметри вступили в силу
Режим повністю замкнутого контуру
Коли P200 встановлений на «0», цей режим має струмовий контур, контур швидкості та контур керування положенням
Швидкісний режим
Коли P200 встановлений на «1», привод працює в швидкісному режимі. Параметри P201 і P202 дійсні. P201 встановлює швидкість двигуна (об/хв). P202 встановлює час прискорення й уповільнення (мс)
PUL | DIR | Опис |
0 | 0 | Двигун перестає працювати |
0 | 1 | Двигун працює відповідно до швидкості, встановленої P201, і пряме та зворотне обертання можна змінити за допомогою PUL/DIR (P002 може змінити напрямок) |
1 | 0 | |
1 | 1 | Двигун перестає працювати |
Режим замкнутого контуру кута потужності
Коли P200 встановлений на «2», привод працює в режимі замкнутого контуру кута потужності
Параметри | Назва | Опис |
Р104 | Коефіцієнт пропорційності контуру швидкості | Значення за замовчуванням — 10. Чим більше значення, тим повільніше швидкість відгуку контуру положення й тим слабкіша жорсткість |
Р105 | Інтегральний коефіцієнт контуру швидкості | У режимі 2 цей параметр не використовується |
Р106 | Масштабний коефіцієнт контуру положення | Стандартно — 25. Чим більше значення, тим повільніше швидкість відгуку контуру положення й тим слабкіша жорсткість |
Р107 | Коефіцієнт прямого зв'язку контуру швидкості | У режимі 2 цей параметр не використовується |
Увага! Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію, інструкцію, зовнішній вигляд, а також технічні характеристики виробу без попереднього повідомлення покупця. Як наслідок, інформація щодо товару на сайті може відрізнятися від тієї, яка вказана на пристрої або в посібнику користувача. Будь ласка, будьте уважні під час під'єднання обладнання.
Інформація на сайті є актуальною на момент її публікації!
Переконливе прохання, у разі виникнення складнощів із під'єднанням звертатися до технічного фахівця компанії CNCPROM (контакти вказані на сайті)
Неправильне під'єднання дротів енкодера може призвести до пошкодження як самого енкодера, так і драйвера
-
Цифровий кроковий серводрайвер DL57D
Крокові двигуни з енкодером КУПИТИ
Блоки живлення КУПИТИ
Плати керування КУПИТИ
Дивіться всі наші оголошення
- Каталог товарів
- Верстати
- Оснащення для верстатів
- Системи охолодження та вентиляції
- Контролери
- Електродвигун
- Драйвери крокового двигуна
- Драйвери та крокові двигуни з енкодером
- Серводвигуни із серводрайверами
- Блоки живлення
- Шпинделі
- Інвертори
- Пульти ручного керування та DSP контролери
- Датчики, кнопки, роз'єми, кабелі, мікросхеми, фільтри
- Лінійні напрямні та підшипники
- Передачі
- Системи змащення напрямних і передач
- Механіка
- Гнучкі муфти
- Гнучкий кабель-канал (кабелеукладач)
- Фрези
- Алюмінієвий профіль
- Пневматика
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Кількість фаз | 2 |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Опір ізоляції | ≥500 МОм |
Робоча температура | ≤+50 °C |
Спосіб охолодження | радиатор |
Дозвіл енкодера | 1000 імп/об |
Температура зберігання | -20...+80 °С |
Струм логічного сигналу | 7~20 мА |
Вхідна напруга | DC 24~80 В |
Вихідний струм | 0~6 А |
Вага | 300 г |
Вібрація | ≤5.9 м/с2 |
Підтримувані сигнали | STEP/DIR або CW/CCW |
Частота імпульсів вхідного сигналу | 0~200 кГц |
Навколишнє середовище | уникати запиленості, масляного туману і агресивних газів |
Вологість повітря під час роботи | 40-90 % |
Максимальний струм енкодера | 50 мА |
Кількість режимів микрошага | 16 (максимум 51200 імп/про) |
Тип відповідного двигуна | кроковий двигун з енкодером серій 42 і 57 (60) |
Температура повітря довкілля під час роботи | -10...+50 °C |
Гарантійний термін | 3 міс |
- Ціна: 1 756 ₴
- Готово до відправки
- Код: 04-024
1 756 ₴
- +380 (99) 100-30-30Прийом замовлень - Vodafone
- +380 (73) 100-30-30Прийом замовлень - Lifecell
- +380 (96) 665-71-06Прийом замовлень - Київстар
- Понеділок09:0018:00
- Вівторок09:0018:00
- Середа09:0018:00
- Четвер09:0018:00
- Пʼятниця09:0018:00
- Субота10:0016:00
- НеділяВихідний