Кошик
5636 відгуків
Замовлення прийняті до 17:00 відправляються в той же день!

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний

+380 (97) 100-30-30
+380 (99) 100-30-30
Кошик
КОМПЛЕКТУЮЧІ ДЛЯ ВЕРСТАТІВ З ЧПК
Цифровий кроковий серводрайвер з дисплеєм DL57D для крокового двигуна з енкодером серій 42 і 57 (60), фото 3
Цифровий кроковий серводрайвер з дисплеєм DL57D для крокового двигуна з енкодером серій 42 і 57 (60), фото 4
Цифровий кроковий серводрайвер з дисплеєм DL57D для крокового двигуна з енкодером серій 42 і 57 (60), фото 1
Цифровий кроковий серводрайвер з дисплеєм DL57D для крокового двигуна з енкодером серій 42 і 57 (60), фото 5
Цифровий кроковий серводрайвер з дисплеєм DL57D для крокового двигуна з енкодером серій 42 і 57 (60), фото 6

Цифровий кроковий серводрайвер з дисплеєм DL57D для крокового двигуна з енкодером серій 42 і 57 (60)

Опис
Характеристики
Специфікація
Інформація для замовлення

Цифровий кроковий серводрайвер з дисплеєм DL57D для крокового двигуна з енкодером серій 42 і 57 (60), драйвер двофазного крокового двигуна з зворотним зв'язком

DL57D - цифровий двофазний високопродуктивний драйвер на основі новітнього 32-бітного процесора з векторною технологією керування, який використовується для керування кроковим двигуном зі зворотним зв'язком серій 42 і 57 (60). 

Завдяки встановленому на валу двигуна високоточного оптичного інкрементального енкодера, драйвер отримує інформацію в режимі реального часу про положення ротора, що дає змогу пристрою забезпечити точне позиціювання.

Швидка реакція на команди, стабільна робота без пропуску кроків, зниження тепловиділення та вібрації двигуна роблять цю модель ідеальним варіантом для систем, у яких потрібні швидкісні пересування з мінімальним люфтом. Крім того, у разі, коли двигун постійно перевантажений драйвер видає сигнал тривоги.

Привод побудований на базі DL57D є гарним і дешевшим аналогом зв'язки серводрайвер + серводвигун. 

Застосування: гравіювальні та лазерні верстати, плоттери, обладнання для автоматичних складок, монтажне обладнання й т. д.

Цифровий кроковий серводрайвер DL57D

Особливості:

  • 32-бітний процесор з технологією векторного керування

  • Підтримка крокових двигунів з енкодером серій 42 і 57 (60)

  • Контроль позиції ротора за допомогою зворотного зв'язку для запобігання пропуску кроків

  • Технологія керування струмом для зменшення нагрівання двигуна

  • Забезпечення стабільного крутного моменту двигуна під час навантаження та високої швидкості обертання

  • Забезпечення низького рівня шуму двигуна

  • Швидке реагування на команди

  • Оптично ізольовані входи/виходи 

  • Налаштування згладжування імпульсу для плавнішого руху

  • Світлодіодний цифровий дисплей на 4 символи

  • Захист від перевантаження за струмом, перенапруги, перегрівання, перевищення швидкості обертання та інше

  • Низька вартість проти серводрайверів

 

Технічні характеристики:

Модель: DL57D

Тип відповідного двигуна: кроковий двигун з енкодером серій 42 і 57 (60)

Кількість фаз: 2

Вхідна напруга: DC 24~80 В

Вихідний струм: 0~6 А

Струм логічного сигналу: 7~20 мА

Максимальний струм енкодера: 50 мА

Роздільна здатність енкодера: 1000 імп/об

Опір ізоляції: ≥500 МОм

Вібрація: ≤5.9 м/с2

Підтримувані сигнали: STEP/DIR або CW/CCW

Частота імпульсів вхідного сигналу: 0~200 кГц

Кількість режимів мікрокроку: 16 (максимум 51200 імп/об)

Спосіб охолодження: радіатор

Окружне середовище: уникати запиленості, оливного туману й агресивних газів

Робоча температура: ≤+50 °C

Температура повітря довкілля під час роботи: -10...+50 °C

Температура зберігання: -20...+80 °С

Вологість повітря під час роботи: 40-90 %

Вага: 300 г

Стан: новий

Гарантійний термін: 3 місяці

Корисна порада! 

  • Встановлюйте драйвер вертикально та далеко від джерел тепла. За потреби встановіть вентилятор, щоб драйвер працював у надійному діапазоні робочих температур

 

 Габаритні розміри

 

Принципова схема інтерфейсу керівного сигналу

 

 

Тимчасова діаграма форми хвилі вхідного сигналу

 

Під'єднання живлення та двигуна до драйвера

 

Призначення Позначення Опис
Контакти під'єднання фаз двигуна А + Фаза А двигуна
А +
В + Фаза у двигуні
В -
Контакти під'єднання живлення V+ DC 24~80 В
V-

 

Під'єднання енкодера

Позначення контакту Примітка
EB+ Вхід каналу енкодера В+
EB- Вхід каналу енкодера В-
EA+ Вхід каналу енкодера A+
EA- Вхід каналу енкодера A-
VCC Живлення енкодера 5 В
EGND Заземлення енкодера

 

Під'єднання сигналів керування

Позначення Опис
PUL+

Вхідний сигнал кроку: в режимі одиничного імпульсу активний фронт імпульсу можна регулювати за допомогою меню драйвера (5-24 В — високий рівень, 0-0.5 В — низький рівень).

Для стабільного оброблення сигналу його тривалість має бути не менш ніж 2.5 мкс.

У режимі подвійного імпульсу: за годинниковою стрілкою (CW).

PUL-
DIR+

Вхідний сигнал напрямку: в режимі одиничного імпульсу активний фронт імпульсу можна регулювати за допомогою меню драйвера (5-24 В — високий рівень, 0-0.5 В — низький рівень).

Щоб гарантувати надійну комутацію двигуна для сигналів високого/низького рівня сигнал напрямку (DIR) має бути встановлений не менш ніж за 5 мкс до імпульсного сигналу (PUL).

У режимі подвійного імпульсу: проти годинникової стрілки (CCW).

DIR-
ENA+ Вхідний сигнал керування: цей сигнал використовується для увімкнення/вимикання драйвера. Зазвичай залишається НЕ ПІД'ЄДНАНИЙ (ВІМК).
ENA-
Pend+ Сигнал завершення позиціювання: спрацьовує у разі досягнення двигуном зазначеного положення.
Pend-
ALM+ Сигнал помилки: активується під час спрацьовування одного з різновидів захисту.
ALM-

 

Панель керування

Панель керування драйвером має 4 світлодіодні цифрові індикатори та 4 кнопки 

Позначення Опис функції
Вихід, скасування операції: використовується для повернення на попередню сторінку та завершення введення параметра
Використовується для зміни значення поточного параметра
Використовується для зміни значення поточного параметра
Вхід у режим зміни параметра, а також підтвердження зміни параметра (натисніть і утримуйте кнопку впродовж 3 секунд)

Під час переходу в робочий режим кількості обертів двигуна зображується в реальному часі.

Коли двигун обертається назад, крайній лівий біт на дисплеї блимає.

У разі появи кількох аварійних сигналів, коди несправностей блиматимуть поперемінно.

 

 

Опис функцій параметрів 

Драйвер надає користувачам 2 групи параметрів: P0 використовуються для встановлення стандартних значень параметрів (мікрокрок, струм у момент утримання, тип двигуна тощо); P1 використовуються для встановлення значень параметрів продуктивності приводу

Параметри Назва Діапазон параметрів Опис
P000 Параметри керування ~

Встановлення певного значення відповідатиме конкретній функції

P001 Вибір мікрокроку SEt, 2~256 16 режимів стандартного мікрокроку, 1 режим довільного мікрокроку
P002 Вибір напрямку обертання двигуна 0, 1 Налаштування обертання двигуна вперед і назад
P003 Вибір типу двигуна 42, 57 Підтримка двигунів із фланцем 42 і 57 (60)
P004 Граничне значення допуску положення 1~9999 Значення за замовчуванням 4000
P005 Струм двигуна під час блокування 0~100% Значення за замовчуванням 50%
P006 Значення обчислювача у разі позначення редукції Значення не може бути рівне 0, стандартно — 1
P007 Значення знаменника у разі виявлення редукції Значення не може бути рівне 0, стандартно — 1
P020 Кількість вхідних імпульсів (перші 4 цифри) ~ Він використовується для зображення загальної кількості зовнішніх вхідних імпульсів і перегляду 4-х перших і других цифр із восьмизначного числа окремо
P021 Кількість вхідних імпульсів (другі 4 цифри) ~
P100 Відсоток струму в робочому стані двигуна 10~120% Значення за замовчуванням 100*
P101 Коефіцієнт пропорційності струмової петлі 1~1000

Заводська установка, без можливості змін

Значення за замовчуванням 115

P102 Інтегральний коефіцієнт струмової петлі 1~1000

Заводська установка, без можливості змін

Значення за замовчуванням 45

P103 Коефіцієнт демпфування струмової петлі 1~1000

Заводська установка, без можливості змін

Значення за замовчуванням 830

P104 Коефіцієнт пропорційності контуру швидкості 1~1000 Значення за замовчуванням 65*
P105 Інтегральний коефіцієнт контуру швидкості 1~1000 Значення за замовчуванням 85*
P106 Масштабний коефіцієнт контуру положення 1~1000 Значення за замовчуванням 50*
P107 Коефіцієнт прямого зв'язку контуру швидкості 1~100 Значення за замовчуванням 95*
P108 Внутрішнє вмикання драйвера 0,1 Значення за замовчуванням 1*
P109 Коефіцієнт демпфіювання контуру швидкості 1~100 Значення за замовчуванням 15*
P110 Налаштування вхідної та вихідної рівнів 0000~1111 Значення за замовчуванням 0000
P111 Точність позиціювання 1~50 За замовчуванням 1, похибка позиціювання ± 1 імпульс
P112 Коефіцієнт резонансу 1~12 Значення за замовчуванням — 6
P200 Вибір режиму роботи 0, 1, 2 Значення за замовчуванням — 0
P201 Встановлення швидкості 1~3000

Швидкісний режим, швидкість руху об/хв

Значення за замовчуванням — 60

P202 Час розгону та гальмування 100 мс Швидкісний режим, час розгону та уповільнення, мс
P203 Початок руху із затримкою - За замовчуванням 0
P204 Режим керування після помилки 0, 1, 2 За замовчуванням 0

Примітка. Заводські параметри параметрів контуру струму, контуру швидкості та контуру положення є найкращими. Зазвичай, ці значення не потребує зміни, але за потреби параметри, відзначені знаком *, можуть бути змінені під керівництвом фахівця.

 

Параметри Назва Опис
P104 Коефіцієнт пропорційності контуру швидкості Чим більше значення налаштування, тим вище посилення і жорсткість
P105 Інтегральний коефіцієнт контуру швидкості

Чим менше встановлене значення, тим вища швидкість інтегрованості й тим сильніша система чинить опір відхиленням.

Чим більша жорсткість, тим менша ймовірність регулювання

P106 Масштабний коефіцієнт контуру положення Чим менше значення налаштування, тим вищий коефіцієнт посилення, тим вища жорсткість і швидше відстежується положення.
Однак, якщо значення занадто мало, це може викликати коливання або вібрацію двигуна
P107 Коефіцієнт прямого зв'язку контуру швидкості Чим більше значення налаштування, тим вища швидкість стеження та вища жорсткість. Максимальне значення дорівнює 100
P111 Точність позиціювання За замовчуванням 1, похибка позиціювання становить ±1 імпульс. Чим більше значення, тим більша помилка позиціювання. За занадто великого навантаження більше значення може заглушити резонанс
P112 Коефіцієнт резонансу Значення за замовчуванням — 6. За тієї ж жорсткості, чим менше значення, тим коротший час позиціювання й тим легше буде домогтися резонансу. Чим більше значення, тим більший час позиціювання та менші шанси на резонанс

 

Таблиця налаштування мікрокроку (параметр Р001)

Мікрокрок SEt 2 4 5 8 10 16 20 25 32 40 50 64 100 128 200 256

Примітка: 1. Коли процесор обчислює еквівалент імпульсу, використовуйте параметри мікрокроку × 200, щоб отримати значення мікрокроку в одиницях імп / об.
2. Якщо напрямок обертання двигуна не відповідає заданому, змініть значення параметра P002.
3. Під час вибору в параметрі P001 значення SEt, мікрокрок привода визначається змінними електронного редуктора (параметр Р006 і P007). Він дає змогу встановити передавальне число для двигуна.

 

Зміна параметрів

У режимі очікування натисніть і утримуйте кнопку «» упродовж 3 секунд, щоб увійти в режим налаштування параметрів "P". Відтвориться перший параметр P001 (вибір мікрокроку). Натисніть клавіші «↓» і «↑» для прокручування параметрів. Наприклад, якщо вам потрібно змінити значення мікрокроку, у стані зображення P001 натисніть кнопку «», щоб увійти в режим зміни параметра. В той момент зображується поточне значення мікрокроку і для його зміни необхідно натиснути та утримувати кнопку «» упродовж 3 секунд. Коли поточне значення почне блимати кнопками «↓» і «↑» можна вибрати потрібний мікрокрок. Для збереження значення необхідно упродовж 3 секунд утримувати кнопку «». Після того як значення перестане блимати, можна натиснути кнопку «» для повернення в попереднє меню.

 

 

Опис параметра Р000

P000 — це програмований параметр. Встановлення певного значення відповідатиме певній функції. Стандартно параметр дорівнює «0000»

Значення налаштування параметра Р000 Опис функції
"1111" Відновлення заводських значень параметрів за замовчуванням
"0100" Увімкнення вентилятора драйвера
"0101" Показ швидкості двигуна в реальному часі (за замовчуванням, коли привод увімкнений)
"0102" Відтворення в реальному часі напруги внутрішньої шини постійного струму приводу
"0103" Зображення значення внутрішньої температури приводу в реальному часі
"0104" Показування помилки положення в реальному часі
"0105" Зображення дати виробництва драйвера
"0106" Відтворення історії збоїв накопичувача, No1 — це останній збій
"0200" Перехід драйвера в режим самотестування

Примітка. Для переведення приводу в режим самотестування необхідно для параметра P000 встановити значення «0200». Швидкість двигуна типово становить 60 об/хв. Клавішами «↑» і «↑» можна зменшувати або збільшувати швидкість (діапазон швидкості становить -300...+300 об/хв). Дисплей відтворюватиме швидкість двигуна в режимі реального часу. Скасовування тестового режиму можна клавішею «».

 

Опис параметра Р110

P110 — це налаштування рівня порту введення-виведення. Значення параметра за замовчуванням «0000»

1 біт Вибір рівня ENA 0: роздільна здатність зовнішнього низького рівня; 1: роздільна здатність зовнішнього високого рівня
2 біт Вибір рівня PUL 0: запуск по задньому фронту; 1: запуск по передньому фронту
3 біт Вибір рівня Pend 0: високий опір, низький опір на місці; 1: низький опір, високий опір на місці
4 біт Вибір рівня ALM 0: нормальний високий опір, низький опір — несправність; 1: нормальний низький опір, високий опір — несправність

 

Опис параметра Р203

Коли двигун обладнаний гальмом, сигнал гальма керується вихідним контактом аварійної сигналізації ALM

Параметри Значення Опис

Р203

0 Виведення ALM визначається тільки як вихід аварійної сигналізації (не під'єднаний до гальма)
200 Виведення ALM під'єднане до гальмівного сигналу, і після виходу PWM драйвера стане нормальним, гальмо буде відпущене (200 означає 200 мс)

 

 

Спосіб під'єднання двигуна з гальмом:
Гальмівна котушка генеруватиме порівняно великий імпульсний струм під час роботи, тому, якщо гальмівна котушка безпосередньо під'єднана до вихідного порту драйвера, це призведе до пошкодження оптичного з'єднувача вихідного порту драйвера. У цьому разі реле має використовуватися як реле керування. Оскільки й гальмівна котушка, і котушка реле є індуктивними навантаженнями, рекомендується додати зворотний діод. Як діода може бути звичайний випрямляючий діод (наприклад, IN4007). Крім того, полярність діода не має змінюватися. Рекомендується використовувати твердотільні реле без додаткових діодів. Переваги твердотільних реле: швидка швидкість відгуку, немає потреби додавати діоди та немає звуку під час увімкнення та вимкнення.

 

Схема під'єднання реле

Опис параметра Р204

Налаштування режиму керування драйвером P204 після помилки, значення за замовчуванням — 0

Параметри Значення Опис
Р204 0 Значення за замовчуванням, після сигналу помилки драйвер вимикає вихід ШІМ і не керує двигуном
1 Після спрацьовування драйвера він виводить ШІМ для керування двигуном із постійним струмом. Після 3 з струм поступово зменшується, і вихід ШІМ зупиняється через 0.3 с.
2 Після того, як драйвер подасть сигнал тривоги, він видає ШІМ для керування двигуном із постійним струмом. Після 3 секунд система скидає помилку та перезапускається. Якщо після дворазового очищення несправності все ще залишаються, перезапуск не виконується

Примітка. У разі виникнення аварійного сигналу перевантаження за струмом вихід ШІМ припиняється, якщо встановлено будь-яке значення. Коли P204 встановлений на 1, у системі виникає аварійний сигнал, що відрізняється від 01, і привод не відпускає двигун відразу, що може запобігти ризику удару деталі через інерцію. 

 

Код аварійного сигналу приводу

Якщо в приводі є аварійний сигнал несправності, відповідний код помилки блиматиме на дисплеї. Якщо виникло кілька аварійних сигналів, вони будуть відбиватися за чергою

Код помилки Назва Опис
Er 01 Перевантаження струмом Занадто великий струм двигуна
Er 02 Перевищення швидкості Швидкість двигуна перевищує максимальне граничне значення (максимум 3000 об./хв)
Er 03 Розташування за межами допуску Значення лічильника відхилення положення перевищує встановлене значення, і коли P004 встановлений на 0, система не виконуватиме виявлення виходу положення за межі допуску
Er 04 Перегрівання привода Температура привода перевищує встановлене значення (максимум +80 °C)
Er 05 Перенапруження постійного струму Вхідна напруга головного ланцюга перевищує встановлене значення
Er 06 Помилка EPROM Помилка читання й запису EPROM
Er 07 Помилка енкодера Помилка під'єднання енкодера
Er 08 Несправність під'єднання двигуна Електропроводка двигуна неправильна або двигун вимкнений

 

Налаштування режиму руху

За допомогою параметра P200 можна встановити три режими роботи

Параметри Значення Опис
Р200 0 Режим повністю замкнутого контуру (позиційний режим)
1 Швидкісний режим
2 Режим замкнутого контуру кута потужності (режим положення)

Після налаштування параметрів привод необхідно перезавантажити, щоб параметри вступили в силу

 

Режим повністю замкнутого контуру

Коли P200 встановлений на «0», цей режим має струмовий контур, контур швидкості та контур керування положенням

 

Швидкісний режим

Коли P200 встановлений на «1», привод працює в швидкісному режимі. Параметри P201 і P202 дійсні. P201 встановлює швидкість двигуна (об/хв). P202 встановлює час прискорення й уповільнення (мс)

PUL DIR Опис
0 0 Двигун перестає працювати
0 1 Двигун працює відповідно до швидкості, встановленої P201, і пряме та зворотне обертання можна змінити за допомогою PUL/DIR (P002 може змінити напрямок)
1 0
1 1 Двигун перестає працювати

 

 

Режим замкнутого контуру кута потужності

Коли P200 встановлений на «2», привод працює в режимі замкнутого контуру кута потужності

Параметри Назва Опис
Р104 Коефіцієнт пропорційності контуру швидкості Значення за замовчуванням — 10. Чим більше значення, тим повільніше швидкість відгуку контуру положення й тим слабкіша жорсткість
Р105 Інтегральний коефіцієнт контуру швидкості У режимі 2 цей параметр не використовується
Р106 Масштабний коефіцієнт контуру положення Стандартно — 25. Чим більше значення, тим повільніше швидкість відгуку контуру положення й тим слабкіша жорсткість
Р107 Коефіцієнт прямого зв'язку контуру швидкості У режимі 2 цей параметр не використовується

Увага! Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію, інструкцію, зовнішній вигляд, а також технічні характеристики виробу без попереднього повідомлення покупця. Як наслідок, інформація щодо товару на сайті може відрізнятися від тієї, яка вказана на пристрої або в посібнику користувача. Будь ласка, будьте уважні під час під'єднання обладнання.

Інформація на сайті є актуальною на момент її публікації!

Переконливе прохання, у разі виникнення складнощів із під'єднанням звертатися до технічного фахівця компанії CNCPROM (контакти вказані на сайті)

Неправильне під'єднання дротів енкодера може призвести до пошкодження як самого енкодера, так і драйвера

З докладнішою інструкцією з пристрою можна ознайомитися у вкладці "СПЕЦИФІКАЦІЇ"
Увага! Драйвер DL57D обладнаний портом RS232, однак вносити зміни в параметри драйвера за допомогою ПЗ не можна (всі оптимальні параметри вшиті в плату драйвера виробником) 
 
Компанія не несе відповідальності за працездатність пристрою в разі програмної зміни користувачем заводських налаштувань! 
Комплект постачання 
  • Цифровий кроковий серводрайвер DL57D 

До цього драйвера в нас можна придбати 

Крокові двигуни з енкодером Гибридный шаговый серводвигатель с тормозом 2.5 Нм 57EBP105ALC-TF0B, шаговый двигатель с энкодером, фото 2 КУПИТИ

Блоки живлення Импульсный блок питания S-250-48, 48V, 5.2А, 250W, фото 2 КУПИТИ

Плати керуванняИнтерфейсная плата на 4 оси с портом USB BSMCE04U-PP для станка с ЧПУ, коммутационная плата управления Mach3 КУПИТИ

 

 

Дивіться всі наші оголошення

Основні
Країна виробникКитай
Кількість фаз2
СтанНовий
Користувацькі характеристики
Опір ізоляції≥500 МОм
Робоча температура≤+50 °C
Спосіб охолодженнярадиатор
Дозвіл енкодера1000 імп/об
Температура зберігання-20...+80 °С
Струм логічного сигналу7~20 мА
Вхідна напругаDC 24~80 В
Вихідний струм0~6 А
Вага300 г
Вібрація≤5.9 м/с2
Підтримувані сигналиSTEP/DIR або CW/CCW
Частота імпульсів вхідного сигналу0~200 кГц
Навколишнє середовищеуникати запиленості, масляного туману і агресивних газів
Вологість повітря під час роботи40-90 %
Максимальний струм енкодера50 мА
Кількість режимів микрошага16 (максимум 51200 імп/про)
Тип відповідного двигунакроковий двигун з енкодером серій 42 і 57 (60)
Температура повітря довкілля під час роботи-10...+50 °C
Гарантійний термін3 міс
  • Ціна: 1 756 ₴
  • Готово до відправки
  • Код: 04-024

1 756 ₴

+380 (97) 100-30-30
Прийом замовлень - Київстар
  • +380 (99) 100-30-30
    Прийом замовлень - Vodafone
  • +380 (73) 100-30-30
    Прийом замовлень - Lifecell
  • +380 (96) 665-71-06
    Прийом замовлень - Київстар
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    10:0016:00
  • Неділя
    Вихідний
Цифровий кроковий серводрайвер з дисплеєм DL57D для крокового двигуна з енкодером серій 42 і 57 (60)Цифровий кроковий серводрайвер з дисплеєм DL57D для крокового двигуна з енкодером серій 42 і 57 (60)
Готово до відправки
1 756 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner