Кошик
5908 відгуків
Замовлення прийняті до 17:00 відправляються в той же день!

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний

+380 (97) 100-30-30
+380 (99) 100-30-30
Кошик
КОМПЛЕКТУЮЧІ ДЛЯ ВЕРСТАТІВ З ЧПК
Драйвер контролер крокового двигуна MDC5-1A 5.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсів, фото 3
Драйвер контролер крокового двигуна MDC5-1A 5.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсів, фото 4
Драйвер контролер крокового двигуна MDC5-1A 5.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсів, фото 1
Драйвер контролер крокового двигуна MDC5-1A 5.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсів, фото 5
Драйвер контролер крокового двигуна MDC5-1A 5.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсів, фото 6
  • Драйвер контролер крокового двигуна MDC5-1A 5.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсів, фото 7

Драйвер контролер крокового двигуна MDC5-1A 5.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсів

Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Драйвер контролер крокового двигуна CNCPROM MDC5-1A 5.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсів, плата управління ЧПК (ЧПУ)

MDC5-1A 5.6 А - високопродуктивний драйвер з вбудованим генератором імпульсів, призначений для прямого керування двофазним кроковим двигуном з фланцем NEMA 23 (57 мм) або NEMA 34 (86 мм) в системах автоматизації. Модель дозволяє контролювати траєкторію, швидкість, прискорення і плавність зупинки обертання крокового двигуна, а також здійснювати налаштування струму на його обмотках в діапазоні від 1.4 А до 5.6 А (пікові показники).

Можливість вибору мікрокроку відсутня (за замовчуванням в плату вшито значення 6400 крок/об, відповідний діапазон швидкості двигуна становить від 5 до 750 об/хв).

Драйвер контролер має 4 режими управління траєкторією, 3 режими управління струмом двигуна після його зупинки та 2 режими плавності зупинки. У плату впаяно 2 потенціометри: першим (AD3) регулюється прискорення обертання, другим (AD4) - швидкість. Також здійснювати налаштування швидкості можна зовнішнім потенціометром, значення його опору має становити 10 кОм.

Відведення тепла від внутрішніх компонентів драйвер контролера здійснюється за рахунок радіатора.

Увага! У разі перевищення допустимих робочих температур для пристрою необхідно організувати додаткове охолодження 

Модель відрізняється своєю стабільністю роботи і простотою у використанні. Діапазон вхідної напруги становить 21-50 В постійного струму (рекомендується використовувати блок на 36 В).

За рахунок об'єднання в собі функцій і драйвера і генератора імпульсів, MDC5-1A дозволяє створити компактну і стійку до перешкод систему керування кроковим двигуном.

 

Основні особливості та функції: 

  • Драйвер та генератор імпульсів в одному пристрої (2 в 1)

  • Не вимагає підключення до комп'ютера

  • 8 режимів вибору робочого вихідного струму

  • 4 режими керування траєкторією

  • 3 режими керування струмом двигуна після його зупинки (повний струм, половина струму, відсутність струму)

  • 2 режими плавності зупинки (різка, плавна)

  • Регулювання швидкості як вбудованим, так і зовнішнім потенціометрами

  • Відсутня можливість регулювання мікрокроку

  • Широкий діапазон вхідної напруги

  • Оснащений захистом від перевантаження по струму

Порада! Після регулювання DIP-перемикачів необхідно перезапустити пристрій для його коректної роботи

Вибір режиму траєкторії здійснюється за допомогою перемикачів DIP5 і DIP6:

Ручний режим

У цьому режимі можна вручну керувати траєкторією обертання двигуна. Якщо контакт перемикача "Обертання вперед" замкнено і на передньому кінцевому вимикачі (у разі його встановлення) немає сигналу - двигун обертається вперед. При розмиканні контакту - двигун не обертається. Якщо контакт перемикача "Обертання назад" замкнений і на задньому кінцевому вимикачі (у разі його встановлення) немає сигналу - двигун обертається назад. При розмиканні контакту - двигун не обертається.

 

Режим одиночного запуску

У цьому режимі двигун може послідовно обертатися від точки А до точки В і від точки В до точки А (мають бути встановлені кінцеві вимикачі). Коли короткочасно замикається перемикач "Пуск" - двигун починає обертатися вперед. У момент появи сигналу на передньому кінцевому вимикачі - двигун зупиняється. При повторному короткочасному замиканні перемикача "Пуск" - двигун обертається назад. У момент появи сигналу на задньому кінцевому вимикачі двигун зупиняється. Коли короткочасно замикається перемикач "Пауза" - двигун зупиняє своє обертання і зможе продовжити роботу тільки після отримання наступного сигналу запуску.

 

Циклічний режим

Цей режим може реалізувати циклічне (безперервне) обертання двигуна між двома точками А і B (мають бути встановлені кінцеві вимикачі). Коли перемикач "Пуск" замкнутий – двигун обертається вперед. У момент появи сигналу на передньому кінцевому вимикачі - двигун перемикається на обертання назад. У момент появи сигналу на задньому кінцевому вимикачі - двигун перемикається на обертання вперед. При розмиканні контакту "Пуск" двигун не обертається. Контакт SW2 у цьому режимі не використовується.

 

Режим одиночного обертання в обидва кінці

У цьому режимі двигун може здійснити обертання від точки А до точки В і автоматично повернеться від точки В до точки А (мають бути встановлені кінцеві вимикачі). Коли короткочасно замикається перемикач "Пуск" - двигун починає обертатися вперед. У момент появи сигналу на передньому кінцевому вимикачі - двигун перемикається на обертання назад. У момент появи сигналу на задньому кінцевому вимикачі двигун зупиняється. Коли короткочасно замикається перемикач "Пауза" - двигун зупиняє своє обертання і зможе продовжити роботу тільки після отримання наступного сигналу запуску.  

DIP5 DIP6 Режим SW1 SW2 SW3 SW4
ON ON Ручний режим Обертання вперед Повернення назад Передній кінцевий вимикач Задній кінцевий вимикач
ON OFF Режим одиночного запуску Пуск Пауза
OFF ON Циклічний режим Пуск
OFF OFF Режим одиночного обертання в обидва кінці Пуск Пауза

Примітка: в якості кінцевих вимикачів використовуються як механічні, так і безконтактні трипровідні нормально розімкнені датчики типу NPN (два контакти є проводами живлення, тому безпосередньо підключаються до БП пристрою (має відповідати напрузі живлення датчика). Ще один контакт (сигнальний) підключається до відповідної клеми - " Передній кінцевий вимикач" або "Задній кінцевий вимикач").

В якості перемикачів використовуються двопровідні нормально розімкнені кнопкові механічні вимикачі (один контакт підключається до відповідної клеми - "Пуск / Повернення вперед" або "Пауза / Повернення назад", другий контакт підключається до загальної клеми COM).

 

Вибір режиму управління струмом обмоток і стану валу після зупинки обертання двигуна здійснюється за допомогою перемикачів DIP4 і DIP8:

Перемикач DIP4 дозволяє керувати струмом на обмотках двигуна після зупинки (струм залишається незмінним (повний струм), струм зменшується вдвічі, струм відсутній).

Перемикач DIP8 дозволяє управляти станом валу двигуна після його зупинки (вал заблокований, вал знаходиться у вільному стані).

DIP4 DIP8 Режим
ON ON Після зупинки двигуна, струм на обмотках залишається незмінним. Двигун має високий момент утримання при сильному нагріванні
OFF ON Після зупинки двигуна, струм на обмотках зменшується вдвічі. Двигун має низький момент утримання при малому нагріві
ON OFF Після зупинки двигуна, струм на обмотках відсутній. Вал перебуває у вільному стані. Двигун не нагрівається
OFF

 

 

Вибір режиму управління плавністю зупинки обертання здійснюється за допомогою перемикача DIP7 (працює у всіх режимах управління траєкторією):

Різка зупинка: після отримання сигналу від кінцевого вимикача або кнопки управління, двигун здійснює різку зупинку.

Плавна зупинка: після отримання сигналу від кінцевого вимикача або кнопки управління двигун здійснює плавне зниження швидкості з подальшою зупинкою.

Примітка: рекомендується використовувати плавну зупинку

DIP7 Режим
ON Різка зупинка
OFF Плавна зупинка

 

 

Управління швидкістю та прискоренням обертання (працює у всіх режимах управління траєкторією):

Управління швидкістю обертання здійснюється як за допомогою вбудованого регулятора AD4, так і за допомогою зовнішнього потенціометра. В якості зовнішнього регулятора використовується потенціометр зі значенням опору ≤10 кОм. Плата автоматично визначить його як пристрій керування швидкістю за умовчанням (регулятор AD4 у цьому випадку функціонувати не буде).

Примітка: підключати потенціометр слід перед подачею живлення на MDC5-1A.

 

Управління прискоренням обертання здійснюється за допомогою вбудованого регулятора AD3.

 

Технічні характеристики:

Модель: MDC5-1A

Напруга живлення: 21 50 В В постійний струм (DC)

Рекомендована напруга блоку живлення: 36 В постійний струм (DC)

Діапазон вихідного струму (пікові значення): 1.4 ~ 5.6 А (8 режимів)

Мікрокрок: 6400 крок/об (значення вшито у плату)

Діапазон швидкості обертання крокового двигуна: 5 ~ 750 об/хв

Тип відповідного двигуна: 2-х фазний кроковий двигун з фланцем NEMA 23 (57 мм) або NEMA 34 (86 мм)

Тип виходу відповідного кінцевого вимикача: NPN NO (нормально відкритий)

Кількість режимів траєкторії: 4

Кількість режимів управління струмом двигуна після його зупинки: 3

Кількість режимів керування плавністю зупинки: 2

Регулювання прискорення: так

Можливість підключення зовнішнього потенціометра регулювання швидкості: так

Опір відповідного зовнішнього потенціометра: ≤10 кОм

Охолодження: пасивне (радіатор)

Діапазон робочої температури навколишнього середовища: -20...+55 °С

Габаритні розміри: 118х76х33 мм

Вага: 240 г

Стан: новий

Гарантійний термін: 3 місяці

 

Габаритні розміри:

 

Інтерфейс:

 

Схема підключення:

 

Методи підключення крокових двигунів:

Налаштування вихідного струму:

Струм (пікові значення) DIP1 DIP2 DIP3
1.4 А ON ON ON
2.1 А OFF ON ON
2.7 А ON OFF ON
3.2 А OFF OFF ON
3.8 А ON ON OFF
4.3 А OFF ON OFF
4.9 А ON OFF OFF
5.6 А OFF OFF OFF

 

Світлові індикатори:

Постійне свічення зеленого індикатора - повідомлення про наявність живлення

Миготливий червоний індикатор - сповіщення про нормальний робочий стан

Постійне свічення червоного індикатора - сповіщення про несправність

Увага! 

Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію виробу, які не погіршують його якість, без попереднього повідомлення покупця. Інформація на сайті є актуальною на момент її публікації

Зовнішній вигляд товару може відрізнятись від фотографій на сайті. Розбіжність зовнішнього вигляду та комплектності реального товару з фотографіями на сайті не є показником неналежної якості виробу

Переконливе прохання при виникненні складнощів з підключенням звертатись до технічного фахівця компанії CNCPROM (контакти вказані на сайті)

Комплект поставки 
  • Драйвер контролер крокового двигуна MDC5-1A
До цього пристрою у нас можна придбати 

Блоки живленняБлок питания импульсный S-400-12, 12 В, 33 A, 400 Вт, фото 2 

Крокові двигуни Двигатель шаговый 57BYG250B-8 (NEMA 23, 1.2 Нм, 3.0 А, 1.8°), фото 2

Потенціометри Потенциометр WTH118-2W B10K (10 кОм), фото 2 

Датчики визначення положення об'єктівИндуктивный датчик Autonics PR12-2DN NPN NO (открытый), бесконтактный концевой датчик приближения М12, фото 2

КнопкиКнопка переключатель мгновенного действия LA38-11 (Зеленый), фото 2

 

 

Дивіться всі наші оголошення

Загальні
Вага0.24 кг
Максимальна робоча температура55 °С
Гарантійний термін3 міс
Висота33 мм
Ширина76 мм
Довжина118 мм
Напруга36 В
Мінімальна робоча температура-20 °С
Основні
ВиробникCNCPROM
Країна виробникКитай
СтанНовий
Монітор
МоніторНемає
Основні
Напруга живлення21 ~ 50 В постійний струм (DC)
Микрошаг6400 крок/об (значення вшито в плату)
Тип відповідного двигуна2-х фазний кроковий двигун з фланом NEMA 23 (57 мм) і NEMA 34 (86 мм)
Діапазон вихідного струму (пікові значення)1.4 ~ 5.6 А (8 режимів)
Охолодженняпасивне (радіатор)
Кількість режимів траєкторії4
Можливість з’ єднання з зовнішньою потенційною системою налаштування швидкостіда
Спротив відповідний зовнішній потенциометр≤10 кОм
Кількість режимів керування плавністю зупинки2
Діапазон швидкості обертання крокового двигуна5 ~ 750 про/мин
Тип виходу кінцевого вимикачаNPN NO (нормально відкрито)
Кількість режимів керування током двигуна після його зупинки3
Коригування прискоренняда
  • Ціна: 1 456 ₴
  • Немає в наявності
  • Код: 06-019

1 456 ₴

+380 (97) 100-30-30
Прийом замовлень - Київстар
  • +380 (99) 100-30-30
    Прийом замовлень - Vodafone
  • +380 (73) 100-30-30
    Прийом замовлень - Lifecell
  • +380 (96) 665-71-06
    Прийом замовлень - Київстар
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    10:0016:00
  • Неділя
    Вихідний
Драйвер контролер крокового двигуна MDC5-1A 5.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсівДрайвер контролер крокового двигуна MDC5-1A 5.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсів
Немає в наявності
1 456 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner