




Драйвер контролер крокового двигуна MDC5-1A 5.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсів
Драйвер контролер крокового двигуна CNCPROM MDC5-1A 5.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсів, плата управління ЧПК (ЧПУ)
MDC5-1A 5.6 А - високопродуктивний драйвер з вбудованим генератором імпульсів, призначений для прямого керування двофазним кроковим двигуном з фланцем NEMA 23 (57 мм) або NEMA 34 (86 мм) в системах автоматизації. Модель дозволяє контролювати траєкторію, швидкість, прискорення і плавність зупинки обертання крокового двигуна, а також здійснювати налаштування струму на його обмотках в діапазоні від 1.4 А до 5.6 А (пікові показники).
Можливість вибору мікрокроку відсутня (за замовчуванням в плату вшито значення 6400 крок/об, відповідний діапазон швидкості двигуна становить від 5 до 750 об/хв).
Драйвер контролер має 4 режими управління траєкторією, 3 режими управління струмом двигуна після його зупинки та 2 режими плавності зупинки. У плату впаяно 2 потенціометри: першим (AD3) регулюється прискорення обертання, другим (AD4) - швидкість. Також здійснювати налаштування швидкості можна зовнішнім потенціометром, значення його опору має становити ≤10 кОм.
Відведення тепла від внутрішніх компонентів драйвер контролера здійснюється за рахунок радіатора.
Модель відрізняється своєю стабільністю роботи і простотою у використанні. Діапазон вхідної напруги становить 21-50 В постійного струму (рекомендується використовувати блок на 36 В).
За рахунок об'єднання в собі функцій і драйвера і генератора імпульсів, MDC5-1A дозволяє створити компактну і стійку до перешкод систему керування кроковим двигуном.
Основні особливості та функції:
-
Драйвер та генератор імпульсів в одному пристрої (2 в 1)
-
Не вимагає підключення до комп'ютера
-
8 режимів вибору робочого вихідного струму
-
4 режими керування траєкторією
-
3 режими керування струмом двигуна після його зупинки (повний струм, половина струму, відсутність струму)
-
2 режими плавності зупинки (різка, плавна)
-
Регулювання швидкості як вбудованим, так і зовнішнім потенціометрами
-
Відсутня можливість регулювання мікрокроку
-
Широкий діапазон вхідної напруги
-
Оснащений захистом від перевантаження по струму
Вибір режиму траєкторії здійснюється за допомогою перемикачів DIP5 і DIP6:
Ручний режим
У цьому режимі можна вручну керувати траєкторією обертання двигуна. Якщо контакт перемикача "Обертання вперед" замкнено і на передньому кінцевому вимикачі (у разі його встановлення) немає сигналу - двигун обертається вперед. При розмиканні контакту - двигун не обертається. Якщо контакт перемикача "Обертання назад" замкнений і на задньому кінцевому вимикачі (у разі його встановлення) немає сигналу - двигун обертається назад. При розмиканні контакту - двигун не обертається.
Режим одиночного запуску
У цьому режимі двигун може послідовно обертатися від точки А до точки В і від точки В до точки А (мають бути встановлені кінцеві вимикачі). Коли короткочасно замикається перемикач "Пуск" - двигун починає обертатися вперед. У момент появи сигналу на передньому кінцевому вимикачі - двигун зупиняється. При повторному короткочасному замиканні перемикача "Пуск" - двигун обертається назад. У момент появи сигналу на задньому кінцевому вимикачі двигун зупиняється. Коли короткочасно замикається перемикач "Пауза" - двигун зупиняє своє обертання і зможе продовжити роботу тільки після отримання наступного сигналу запуску.
Циклічний режим
Цей режим може реалізувати циклічне (безперервне) обертання двигуна між двома точками А і B (мають бути встановлені кінцеві вимикачі). Коли перемикач "Пуск" замкнутий – двигун обертається вперед. У момент появи сигналу на передньому кінцевому вимикачі - двигун перемикається на обертання назад. У момент появи сигналу на задньому кінцевому вимикачі - двигун перемикається на обертання вперед. При розмиканні контакту "Пуск" двигун не обертається. Контакт SW2 у цьому режимі не використовується.
Режим одиночного обертання в обидва кінці
У цьому режимі двигун може здійснити обертання від точки А до точки В і автоматично повернеться від точки В до точки А (мають бути встановлені кінцеві вимикачі). Коли короткочасно замикається перемикач "Пуск" - двигун починає обертатися вперед. У момент появи сигналу на передньому кінцевому вимикачі - двигун перемикається на обертання назад. У момент появи сигналу на задньому кінцевому вимикачі двигун зупиняється. Коли короткочасно замикається перемикач "Пауза" - двигун зупиняє своє обертання і зможе продовжити роботу тільки після отримання наступного сигналу запуску.
DIP5 | DIP6 | Режим | SW1 | SW2 | SW3 | SW4 |
---|---|---|---|---|---|---|
ON | ON | Ручний режим | Обертання вперед | Повернення назад | Передній кінцевий вимикач | Задній кінцевий вимикач |
ON | OFF | Режим одиночного запуску | Пуск | Пауза | ||
OFF | ON | Циклічний режим | Пуск | |||
OFF | OFF | Режим одиночного обертання в обидва кінці | Пуск | Пауза |
Примітка: в якості кінцевих вимикачів використовуються як механічні, так і безконтактні трипровідні нормально розімкнені датчики типу NPN (два контакти є проводами живлення, тому безпосередньо підключаються до БП пристрою (має відповідати напрузі живлення датчика). Ще один контакт (сигнальний) підключається до відповідної клеми - " Передній кінцевий вимикач" або "Задній кінцевий вимикач").
В якості перемикачів використовуються двопровідні нормально розімкнені кнопкові механічні вимикачі (один контакт підключається до відповідної клеми - "Пуск / Повернення вперед" або "Пауза / Повернення назад", другий контакт підключається до загальної клеми COM).
Вибір режиму управління струмом обмоток і стану валу після зупинки обертання двигуна здійснюється за допомогою перемикачів DIP4 і DIP8:
Перемикач DIP4 дозволяє керувати струмом на обмотках двигуна після зупинки (струм залишається незмінним (повний струм), струм зменшується вдвічі, струм відсутній).
Перемикач DIP8 дозволяє управляти станом валу двигуна після його зупинки (вал заблокований, вал знаходиться у вільному стані).
DIP4 | DIP8 | Режим |
---|---|---|
ON | ON | Після зупинки двигуна, струм на обмотках залишається незмінним. Двигун має високий момент утримання при сильному нагріванні |
OFF | ON | Після зупинки двигуна, струм на обмотках зменшується вдвічі. Двигун має низький момент утримання при малому нагріві |
ON | OFF | Після зупинки двигуна, струм на обмотках відсутній. Вал перебуває у вільному стані. Двигун не нагрівається |
OFF |
Вибір режиму управління плавністю зупинки обертання здійснюється за допомогою перемикача DIP7 (працює у всіх режимах управління траєкторією):
Різка зупинка: після отримання сигналу від кінцевого вимикача або кнопки управління, двигун здійснює різку зупинку.
Плавна зупинка: після отримання сигналу від кінцевого вимикача або кнопки управління двигун здійснює плавне зниження швидкості з подальшою зупинкою.
Примітка: рекомендується використовувати плавну зупинку
DIP7 | Режим |
---|---|
ON | Різка зупинка |
OFF | Плавна зупинка |
Управління швидкістю та прискоренням обертання (працює у всіх режимах управління траєкторією):
Управління швидкістю обертання здійснюється як за допомогою вбудованого регулятора AD4, так і за допомогою зовнішнього потенціометра. В якості зовнішнього регулятора використовується потенціометр зі значенням опору ≤10 кОм. Плата автоматично визначить його як пристрій керування швидкістю за умовчанням (регулятор AD4 у цьому випадку функціонувати не буде).
Примітка: підключати потенціометр слід перед подачею живлення на MDC5-1A.
Управління прискоренням обертання здійснюється за допомогою вбудованого регулятора AD3.
Технічні характеристики:
Модель: MDC5-1A
Напруга живлення: 21 ~ 50 В В постійний струм (DC)
Рекомендована напруга блоку живлення: 36 В постійний струм (DC)
Діапазон вихідного струму (пікові значення): 1.4 ~ 5.6 А (8 режимів)
Мікрокрок: 6400 крок/об (значення вшито у плату)
Діапазон швидкості обертання крокового двигуна: 5 ~ 750 об/хв
Тип відповідного двигуна: 2-х фазний кроковий двигун з фланцем NEMA 23 (57 мм) або NEMA 34 (86 мм)
Тип виходу відповідного кінцевого вимикача: NPN NO (нормально відкритий)
Кількість режимів траєкторії: 4
Кількість режимів управління струмом двигуна після його зупинки: 3
Кількість режимів керування плавністю зупинки: 2
Регулювання прискорення: так
Можливість підключення зовнішнього потенціометра регулювання швидкості: так
Опір відповідного зовнішнього потенціометра: ≤10 кОм
Охолодження: пасивне (радіатор)
Діапазон робочої температури навколишнього середовища: -20...+55 °С
Габаритні розміри: 118х76х33 мм
Вага: 240 г
Стан: новий
Гарантійний термін: 3 місяці
Габаритні розміри:
Інтерфейс:
Схема підключення:
Методи підключення крокових двигунів:
Налаштування вихідного струму:
Струм (пікові значення) | DIP1 | DIP2 | DIP3 |
---|---|---|---|
1.4 А | ON | ON | ON |
2.1 А | OFF | ON | ON |
2.7 А | ON | OFF | ON |
3.2 А | OFF | OFF | ON |
3.8 А | ON | ON | OFF |
4.3 А | OFF | ON | OFF |
4.9 А | ON | OFF | OFF |
5.6 А | OFF | OFF | OFF |
Світлові індикатори:
Постійне свічення зеленого індикатора - повідомлення про наявність живлення
Миготливий червоний індикатор - сповіщення про нормальний робочий стан
Постійне свічення червоного індикатора - сповіщення про несправність
Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію виробу, які не погіршують його якість, без попереднього повідомлення покупця. Інформація на сайті є актуальною на момент її публікації
Зовнішній вигляд товару може відрізнятись від фотографій на сайті. Розбіжність зовнішнього вигляду та комплектності реального товару з фотографіями на сайті не є показником неналежної якості виробу
Переконливе прохання при виникненні складнощів з підключенням звертатись до технічного фахівця компанії CNCPROM (контакти вказані на сайті)
- Драйвер контролер крокового двигуна MDC5-1A
Блоки живлення

Крокові двигуни 

Потенціометри

Датчики визначення положення об'єктів
Дивіться всі наші оголошення
- Каталог товарів
- Верстати
- Оснащення для верстатів
- Системи охолодження та вентиляції
- Контролери
- Електродвигуни
- Драйвери крокового двигуна
- Драйвери та крокові двигуни з енкодером
- Серводвигуни із серводрайверами
- Блоки живлення
- Шпинделі
- Інвертори
- Пульти ручного керування
- Датчики, кнопки, роз'єми, кабелі, мікросхеми, фільтри
- Лінійні напрямні та підшипники
- Передачі
- Системи змащення напрямних та передач
- Механіка
- Гнучкі муфти
- Гнучкий кабель канал (кабелеукладач)
- Фрези
- Алюмінієвий профіль
- Пневматика
Загальні | |
---|---|
Вага | 0.24 кг |
Максимальна робоча температура | 55 °С |
Гарантійний термін | 3 міс |
Висота | 33 мм |
Ширина | 76 мм |
Довжина | 118 мм |
Напруга | 36 В |
Мінімальна робоча температура | -20 °С |
Основні | |
Виробник | CNCPROM |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Монітор | |
Монітор | Немає |
Основні | |
Напруга живлення | 21 ~ 50 В постійний струм (DC) |
Микрошаг | 6400 крок/об (значення вшито в плату) |
Тип відповідного двигуна | 2-х фазний кроковий двигун з фланом NEMA 23 (57 мм) і NEMA 34 (86 мм) |
Діапазон вихідного струму (пікові значення) | 1.4 ~ 5.6 А (8 режимів) |
Охолодження | пасивне (радіатор) |
Кількість режимів траєкторії | 4 |
Можливість з’ єднання з зовнішньою потенційною системою налаштування швидкості | да |
Спротив відповідний зовнішній потенциометр | ≤10 кОм |
Кількість режимів керування плавністю зупинки | 2 |
Діапазон швидкості обертання крокового двигуна | 5 ~ 750 про/мин |
Тип виходу кінцевого вимикача | NPN NO (нормально відкрито) |
Кількість режимів керування током двигуна після його зупинки | 3 |
Коригування прискорення | да |
- Ціна: 1 456 ₴
- Немає в наявності
- Код: 06-019
1 456 ₴
- +380 (99) 100-30-30Прийом замовлень - Vodafone
- +380 (73) 100-30-30Прийом замовлень - Lifecell
- +380 (96) 665-71-06Прийом замовлень - Київстар
- Понеділок09:0018:00
- Вівторок09:0018:00
- Середа09:0018:00
- Четвер09:0018:00
- Пʼятниця09:0018:00
- Субота10:0016:00
- НеділяВихідний