




Драйвер контролер крокового двигуна MDC4-1AH 3.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсів
Драйвер контролер крокового двигуна CNCPROM MDC4-1AH 3.6 А, мікрокроковий драйвер із вбудованим генератором імпульсів, плата управління ЧПК (ЧПУ)
MDC4-1AH - високопродуктивний драйвер з вбудованим генератором імпульсів, призначений для прямого керування двофазним кроковим двигуном з фланцем NEMA 17 (42 мм) або NEMA 23 (57 мм) в системах автоматизації. Модель дозволяє контролювати траєкторію, швидкість, прискорення і плавність зупинки обертання крокового двигуна, а також здійснювати налаштування струму на його обмотках в діапазоні від 1.2 А до 3.6 А (пікові показники).
Драйвер контролер має 4 режими управління траєкторією, 2 режими вибору діапазону швидкості обертання (за замовчуванням у плату вшиті 2 значення мікрокроку 10 000 крок/об і 20 000 крок/об, відповідні діапазони швидкостей двигуна становлять 2-600 об/хв і 1-300 об/хв), 2 режими плавності зупинки та 2 режими управління струмом двигуна після його зупинки. У плату впаяно 2 потенціометри: першим (AD3) регулюється швидкість обертання, другим (AD4) - прискорення. Також швидкість можна контролювати зовнішнім потенціометром, значення його опору має становити ≤10 кОм.
Відведення тепла від внутрішніх компонентів драйвер контролера здійснюється за рахунок радіатора.
Модель відрізняється своєю стабільністю роботи і простотою у використанні. Діапазон вхідної напруги становить 20-80 В постійного струму (рекомендується використовувати блок на 72 В).
За рахунок об'єднання в собі функцій і драйвера і генератора імпульсів, MDC4-1AH дозволяє створити компактну і стійку до перешкод систему керування кроковим двигуном.
Основні особливості та функції:
-
Драйвер та генератор імпульсів в одному пристрої (2 в 1)
-
Не вимагає підключення до комп'ютера
-
8 режимів вибору робочого вихідного струму
-
4 режими керування траєкторією
-
2 режим вибору діапазону швидкості обертання (мікрокрок)
-
2 режими керування струмом двигуна після його зупинки (половина струму, відсутність струму)
-
2 режими плавності зупинки (різка, плавна)
-
Регулювання швидкості як вбудованим, так і зовнішнім потенціометрами
-
Широкий діапазон вхідної напруги
-
Оснащений захистом від перевантаження по струму
Налаштування вихідного струму здійснюється за допомогою перемикачів DIP1, DIP2 і DIP3:
| Струм (пікові значення) | DIP1 | DIP2 | DIP3 |
|---|---|---|---|
| 1.2 А | ON | ON | ON |
| 1.5 А | OFF | ON | ON |
| 1.8 А | ON | OFF | ON |
| 2.2 А | OFF | OFF | ON |
| 2.4 А | ON | ON | OFF |
| 2.8 А | OFF | ON | OFF |
| 3.2 А | ON | OFF | OFF |
| 3.6 А | OFF | OFF | OFF |
Вибір режиму керування діапазоном швидкості обертання здійснюється за допомогою перемикача DIP4:
| DIP4 | Режим |
|---|---|
| OFF | Низька передача, 1-300 об/хв |
| ON | Висока передача, 2-600 об/хв |
Управління швидкістю та прискоренням обертання (працює у всіх режимах управління траєкторією):
Управління швидкістю обертання здійснюється як за допомогою вбудованого регулятора AD3, так і за допомогою зовнішнього потенціометра. В якості зовнішнього регулятора використовується потенціометр зі значенням опору ≤10 кОм. Плата автоматично визначить його як пристрій керування швидкістю за замовчуванням (регулятор AD3 у цьому випадку функціонувати не буде).
Примітка: підключати потенціометр слід перед подачею живлення на MDC4-1AH.
Управління прискоренням обертання здійснюється за допомогою вбудованого регулятора AD4.
Вибір режиму траєкторії здійснюється за допомогою перемикачів DIP5 і DIP6:
Ручний режим
У цьому режимі можна вручну керувати траєкторією обертання двигуна. Якщо контакт перемикача "Обертання вперед" замкнено і на передньому кінцевому вимикачі (у разі його встановлення) немає сигналу - двигун обертається вперед. При розмиканні контакту - двигун не обертається. Якщо контакт перемикача "Обертання назад" замкнений і на задньому кінцевому вимикачі (у разі його встановлення) немає сигналу - двигун обертається назад. При розмиканні контакту - двигун не обертається.
Режим одиночного запуску
У цьому режимі двигун може послідовно обертатися від точки А до точки В і від точки В до точки А (мають бути встановлені кінцеві вимикачі). Коли короткочасно замикається перемикач "Пуск" - двигун починає обертатися вперед. У момент появи сигналу на передньому кінцевому вимикачі - двигун зупиняється. При повторному короткочасному замиканні перемикача "Пуск" - двигун обертається назад. У момент появи сигналу на задньому кінцевому вимикачі двигун зупиняється. Коли короткочасно замикається перемикач "Пауза" - двигун зупиняє своє обертання і зможе продовжити роботу тільки після отримання наступного сигналу запуску.
Циклічний режим
Цей режим може реалізувати циклічне (безперервне) обертання двигуна між двома точками А і B (мають бути встановлені кінцеві вимикачі). Коли перемикач "Пуск" замкнутий – двигун обертається вперед. У момент появи сигналу на передньому кінцевому вимикачі - двигун перемикається на обертання назад. У момент появи сигналу на задньому кінцевому вимикачі - двигун перемикається на обертання вперед. При розмиканні контакту "Пуск" двигун не обертається. Контакт SW2 у цьому режимі не використовується.
Режим одиночного обертання в обидва кінці
У цьому режимі двигун може здійснити обертання від точки А до точки В і автоматично повернеться від точки В до точки А (мають бути встановлені кінцеві вимикачі). Коли короткочасно замикається перемикач "Пуск" - двигун починає обертатися вперед. У момент появи сигналу на передньому кінцевому вимикачі - двигун перемикається на обертання назад. У момент появи сигналу на задньому кінцевому вимикачі двигун зупиняється. Коли короткочасно замикається перемикач "Пауза" - двигун зупиняє своє обертання і зможе продовжити роботу тільки після отримання наступного сигналу запуску.
| DIP5 | DIP6 | Режим | SW1 | SW2 | SW3 | SW4 |
|---|---|---|---|---|---|---|
| ON | ON | Ручний режим | Обертання вперед | Обертання назад | Передній кінцевий вимикач | Задній кінцевий вимикач |
| ON | OFF | Режим одиночного запуску | Пуск | Пауза | ||
| OFF | ON | Циклічний режим | Пуск | |||
| OFF | OFF | Режим одиночного обертання в обидва кінці | Пуск | Пауза |
Примітка: в якості кінцевих вимикачів використовуються як механічні, так і трипровідні безконтактні нормально розімкнуті датчики типу NPN (два контакти є проводами живлення, тому безпосередньо підключаються до БЖ пристрою (повинен відповідати напрузі живлення датчика). Ще один контакт (сигнальний) підключається до відповідної клеми - "Передній кінцевий вимикач" або "Задній кінцевий вимикач").
В якості перемикачів використовуються двопровідні нормально розімкнені кнопкові механічні вимикачі (один контакт підключається до відповідної клеми - "Пуск / Обертання вперед" або "Пауза / Обертання назад", другий контакт підключається до загальної клеми COM).
Вибір режиму управління плавністю зупинки обертання здійснюється за допомогою перемикача DIP7 (працює у всіх режимах управління траєкторією):
Різка зупинка: після отримання сигналу від кінцевого вимикача або кнопки управління, двигун здійснює різку зупинку.
Плавна зупинка: після отримання сигналу від кінцевого вимикача або кнопки управління двигун здійснює плавне зниження швидкості з подальшою зупинкою.
Примітка: рекомендується використовувати плавну зупинку
| DIP7 | Режим |
|---|---|
| ON | Різка зупинка |
| OFF | Плавна зупинка |
Вибір режиму управління струмом обмоток двигуна після його зупинки здійснюється за допомогою перемикача DIP8:
| DIP8 | Режим |
|---|---|
| ON | Після зупинки двигуна, струм на обмотках зменшується вдвічі. Вал перебуває в стані утримання. Двигун має нагрів |
| OFF | Після зупинки двигуна, струм на обмотках відсутній. Вал перебуває у вільному стані. Двигун не нагрівається |
Технічні характеристики:
Модель: MDC4-1AH
Напруга живлення: 20 ~ 80 В постійний струм (DC)
Рекомендована напруга блоку живлення: 72 В постійний струм (DC)
Діапазон вихідного струму (пікові значення): 1.2 ~ 3.6 А (8 режимів)
Тип відповідного двигуна: 2-х фазний кроковий двигун з фланцем NEMA 17 (42 мм) та NEMA 23 (57 мм)
Кількість діапазонів вибору швидкості обертання двигуна: 2 (1-300 об/хв і 2-600 об/хв)
Мікрокрок: 10 000 крок/об та 20 000 крок/об (значення вшиті в плату)
Кількість режимів траєкторії: 4
Кількість режимів управління струмом двигуна після його зупинки: 2
Кількість режимів керування плавністю зупинки: 2
Регулювання прискорення: так
Можливість підключення зовнішнього потенціометра регулювання швидкості: так
Опір відповідного зовнішнього потенціометра: ≤10 кОм
Тип виходу відповідного кінцевого вимикача: NPN NO (нормально відкритий)
Охолодження: пасивне (радіатор)
Діапазон робочої температури навколишнього середовища: -20...+55 °С
Габаритні розміри: 118х76х33 мм
Вага: 260 г
Стан: новий
Гарантійний термін: 3 місяці
Габаритні розміри:

Інтерфейс:

Світлові індикатори:
Постійне свічення зеленого індикатора - оповіщення про наявність живлення
Миготіння червоного індикатора - оповіщення про нормальний робочий стан
Постійне свічення червоного індикатора - оповіщення про несправність
Схема підключення:

Методи підключення крокових двигунів:

Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію виробу, які не погіршують його якість, без попереднього повідомлення покупця. Інформація на сайті є актуальною на момент її публікації
Зовнішній вигляд товару може відрізнятись від фотографій на сайті. Розбіжність зовнішнього вигляду та комплектності реального товару з фотографіями на сайті не є показником неналежної якості виробу
При виникненні складнощів з підключенням звертатись до технічного фахівця компанії CNCPROM (контакти вказані на сайті)
- Драйвер контролер крокового двигуна MDC4-1AH
Блоки живлення

Крокові двигуни 

Потенціометри

Датчики визначення положення об'єктів

Дивіться всі наші оголошення
- Каталог товарів
- Верстати
- Оснащення для верстатів
- Системи охолодження та вентиляції
- Контролери
- Електродвигуни
- Драйвери крокового двигуна
- Драйвери та крокові двигуни з енкодером
- Серводвигуни із серводрайверами
- Блоки живлення
- Шпинделі
- Інвертори
- Пульти ручного керування та DSP контролери
- Датчики, кнопки, роз'єми, кабелі, мікросхеми, фільтри
- Лінійні напрямні та підшипники
- Передачі
- Системи мастила напрямних та передач
- Механіка
- Гнучкі муфти
- Гнучкий кабель канал (кабелеукладач)
- Фрези
- Алюмінієвий профіль
- Пневматика
| Основні | |
|---|---|
| Стан | Новий |
| Країна виробник | Китай |
| Виробник | CNCPROM |
| Загальні | |
| Гарантійний термін | 3 міс |
| Максимальна робоча температура | 55 °С |
| Висота | 33 мм |
| Вага | 0.26 кг |
| Ширина | 76 мм |
| Напруга | 72 В |
| Мінімальна робоча температура | -20 °С |
| Довжина | 118 мм |
| Монітор | |
| Монітор | Немає |
| Користувальницькі характеристики | |
| Напруга живлення | 20 ~ 80 В постійний струм (DC) |
| Микрошаг | 10 000 кроків/об і 20 000 кроків/об (значення вшиті в плату) |
| Діапазон вихідного струму (пікові значення) | 1.2 ~ 3.6 А (8 режимів) |
| Тип відповідного двигуна | 2-х фазний кроковий двигун з фланом NEMA 17 (42 мм) і NEMA 23 (57 мм) |
| Охолодження | пасивне (радіатор) |
| Можливість з’ єднання з зовнішньою потенційною системою налаштування швидкості | Да |
| Кількість режимів траєкторії | 4 |
| Спротив відповідний зовнішній потенциометр | ≤10 кОм |
| Кількість режимів керування плавністю зупинки | 2 |
| Тип виходу кінцевого вимикача | NPN NO (нормально відкрито) |
| Кількість режимів керування током двигуна після його зупинки | 2 |
| Коригування прискорення | Да |
| Кількість діапазонів швидкості обертання двигун | 2 (1-300 об/мін і 2-600 об/мін) |
- Ціна: 1 684 ₴
- Готово до відправки
- Код: 06-018
1 684 ₴
- +380 (99) 100-30-30Прийом замовлень - Vodafone
- +380 (73) 100-30-30Прийом замовлень - Lifecell
- +380 (96) 665-71-06Прийом замовлень - Київстар
- Понеділок09:0018:00
- Вівторок09:0018:00
- Середа09:0018:00
- Четвер09:0018:00
- Пʼятниця09:0018:00
- Субота10:0016:00
- НеділяВихідний



